Avatar billede mikaelch Novice
01. september 2011 - 16:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

wordpress webmaster søges til oprette bookingforumular

Wordpress webmaster opgave til hjemmesiden www.stripdanmark.dk  det mest virker på siden oprettelse  stripper

Mangler disse her ting  til siden fungere
Bookingformular har valgt hvilken sender links , hvillen opsættes i systemet

Alle profiler fungere skal dog lave 301 redigeret hen til den ny måde systemet fungere ved oprettelse stripper  som fungere let og enkel.

Alt stripper fungere derved profil oprettelse let
Lav i booking formular der kan betales fra kunden , et booking gebyr, med dankort

Bruger profiler bedre opsat links til deres shows typer
Pris siderne mere i kasser system overskuelighed
Opstil sider overskuelig

Laves flere plug in på siden har ideer men ved ikke hvilken skal vælges læst om wiki plug in , måske kunne det lave den interne struktur ved hvert sigende ord

Webshop skal der også laves , kunne laves der betaler booking gebyr
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
02. september 2011 - 22:54 #1
Hej
Jeg har lang erfaring med at arbejde med WordPress. Jeg kan håndtere din opgave
Lad mig ved
MVH
Avatar billede mikaelch Novice
05. september 2011 - 14:13 #2
hvordan kontakter man dig, jeg kan ikke se nogle måder ?

du kan kontakte mig igennem vores kontakt side her http://www.stripdanmark.dk/kontakt/
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
07. september 2011 - 19:53 #3
Hej,

Dette har jeg mulighed for at hjælpe med. Du er meget velkommen til at sende en mail til info@tk-datateam.dk
Avatar billede M-Dinesen Nybegynder
16. september 2011 - 13:21 #4
Vi kan sagtens lave det for dig. Vi arbejder dagligt med Wordpress, du kan tjekke enkelte af vores referencer på html24.dk
kontakt mig endelig på mc@html24.dk, så finder vi en god løsning til dig.
Avatar billede mikaelch Novice
25. september 2011 - 21:51 #5
kan en jer ikke sætte som svar, jeg ved ikke om det lykkes nuværende men jeg havde ikke set de 2 sidste der havde skrevet
Avatar billede M-Dinesen Nybegynder
26. september 2011 - 09:35 #6
Jeg er ikke helt med på hvad du mener med den sidste kommentar? :-)
Avatar billede mikaelch Novice
26. september 2011 - 11:23 #7
jeg er også sindsyg forvirret lige nu havde den anden lovet det virket , jo noget virker lige nu , men meget få ting der ikke skulle koste alverden tid lige nu , koster dagvis

gå ind tjek min profil

mandestrip http://www.stripdanmark.dk/stripper/mik/ der er booking knap lige nu

tjek alle pigestripper der er ikke booking knap http://www.stripdanmark.dk/find-stripper/show-pigeshow-pigestrip/

jo kan godt se nærmeste færdig nu er det bare book knap der mangler , jo har betalt noget med selvfølgelige ikke 10.000 kr det er jo ikke flere uger ugers arbejde lave dette nu .

rykker lige nu , det sidste der ikke kan gå meget mere end et par timer

jo har flere opgaver frem over , jeg prøver idag at kontakte ham , for lige det sidste virker mystisk der ikke sker noget

jo, der er flere opgaver , men må have afgjort i dag hvad der gøres

I mÅ undskyld en er startet på opgaven , jo det er lang tid , når der kun snakkes booking formular , der skal laves

har flere opgaver løbende , vis det kikser nu at få det i gang , for den nuværende har bare ikke den tid lige nu må der sættes  en anden til de sidste rettelser
Avatar billede M-Dinesen Nybegynder
26. september 2011 - 13:42 #8
Okay, ja det lyder godt nok frustrerende.. Jeg foreslår du kontakter mig pr. mail mc@html24.net og forklare mig, hvis der opstår flere problemer., eller hvis der er andet du har brug for hjælp med, så skal vi med glæde hjælpe dig med, at få styr på din bookingformular osv.

Tjek evt vores referencer på html24.dk

Mvh Mai