Avatar billede ThomsonProblem Nybegynder
31. august 2011 - 13:03 Der er 2 kommentarer

Telia Router (Thomson) DNS problemer!

Hey! jeg er så heldig at have fået en "virkelig god" router fra telia! Routeren er en Thomson "Et eller andet". Jeg har prøvet at ændre DNS, men jeg kan ikke via web inter på 192.168.254 . Jeg har prøvet en guide på nettet hvor man skulle logge ind via Telnet i kommandoprompt, hvilket heller ikke lykkes, da jeg ikke kunne komme ind via port 23. jeg fik følgende besked: Der kunne ikke oprettes forbindelse til værten, på port 23: Forbindelsen blev ikke oprettet.

Er der nogen der har en løsning ? Jeg giver 200 point til den der får mig igennem ;)

Jeg har både Vista (Yeah i know) og Mac, hvis dette skulle have nogen betydning.
Avatar billede denondemand Nybegynder
21. januar 2012 - 21:07 #1
Hey.

Jeg har præcis samme problem og har forsøgt præcis de samme løsninger.

Jeg forsøger at ændre min ip-adresse via telnet, så jeg kan komme i gang med noget Netflix, men støder så hovedet mod denne mur.

Fandt du nogensinde en løsning på problemet?

Jeg læste i en kommentar på Youtube, at man er "fucked", hvis man forsøger dette, hvis man har Telia - hvad det så end skal betyde.

Venlig hilsen
Avatar billede buenso80 Nybegynder
28. februar 2012 - 19:30 #2
Fandt i ud af noget?