Avatar billede simonhans73 Nybegynder
30. august 2011 - 20:56 Der er 1 løsning

Kan nogen anbefale en god prokector

Jeg står og skal købe nogle projektors og ville høre om I kunne anbefalen en, eller et mærke der er godt.

Prisen skal helst være under 4500kr.
Jeg har kigget på epson eb x10
acer og sanyo, men kan ikke helt hitte rede i hvad, der er bedst. Hvis der er nogen der har erfaring med dette vil jeg gerne høre lidt om hvad i kan anbefale
Avatar billede simonhans73 Nybegynder
24. november 2011 - 13:19 #1
Epson eb X9 er en fin projektor hvis andre skulle være interesseret. Tænder og slukker hurtigt. Har flot billede. Pæren er dyr men kan nok holde levetiden ud. Det var den jeg tog