Avatar billede Bjerbs Nybegynder
30. august 2011 - 10:43 Der er 1 løsning

Joomla, slideshow i header - Temlplate oprettet i Artisteer 2.

Jeg er novice i Joomla.
Jeg ønsker at lave en hjemmeside, hvor jeg på forsiden kan vise 3 selvstændige slideshows side om side i headeren. Jeg forestiller mig at de skal fylde hele headeren ud. Jeg kunne tænke mig at bruge 'Simple Picture Slideshow', hvis ikke der er bedre forslag.
Kan det lade sig gøre, og i givet fald, hvordan gør jeg?
Jeg kører Joomla 1.5.22.

Hilsen Bjarne
Avatar billede Bjerbs Nybegynder
06. oktober 2011 - 11:48 #1
Jeg opgiver da jeg ikke har fået ideer til løsning.
Mvh Bjarne