Avatar billede uhreskov Nybegynder
29. august 2011 - 22:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RSS fil hvordan deles den op ?

Hejsa...

Jeg ønsker lidt hjælpe til at dele en RSS fil op, forstået på den måde at jeg ønsker et script til min PHP hjemmeside hvor et script "trigger" bestemte ord fra en rss/xml fil.

For bedre at kunne forstå det, ønsker jeg det samme som er lavet på www.112-aarhus.dk på deres side øverst kan man se udkald til Aarhus Brandvæsen
Jeg kunne godt tænke mig at få et skript der kunne vise når der kom en melding fra Odense.

RSS filen kommer fra denne side her http://www.odin.dk/112puls/

Kan det laves så jeg også kan få sådan et system... ?

P.s. Har spurgt hos 112-aarhus om de ville af med idén men har intet hørt fra dem.

På forhånd TAK !
Uhreskov.
Avatar billede uhreskov Nybegynder
13. september 2011 - 19:51 #1
Ingen af jer der har en idé ?

Mvh.
Uhreskov.
Avatar billede uhreskov Nybegynder
23. august 2012 - 16:22 #2
fik aldrig et svar...

Har "droppet" tanken om opdeling af RSS, kunne ikke finde en fornuftig løsning på det....

Tråden er hermed "lukket"

Mvh.
Uhreskov.