Avatar billede gchris5 Praktikant
29. august 2011 - 17:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med god bluetooth mus?

Hej,

Nogen der har erfaring bluetooth mus?

Får om kort tid en ny bærbar, hvor en USB mus ikke er en mulighed.

/ G
Avatar billede pstidsen Novice
29. august 2011 - 18:33 #1
Er der slet ikke USB indgange i? For så kan en USB hub jo klare det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2011 - 18:38 #2
En bærbar uden USB?
Er den fra 1990 da?

(Du må nok hellere nævne hvorfor USB mus ikke er en mulighed...)
Avatar billede gchris5 Praktikant
29. august 2011 - 20:17 #3
Hej

Vil I ikke læse spørgsmålet før i kommentere?

"Nogen der har erfaring bluetooth mus?".

Og jo - der er USB porte i maskinen, men det var hellere ikke spørgsmålet.

/G
Avatar billede pstidsen Novice
29. august 2011 - 20:22 #4
vi ville jo bare hjælpe på alternative måder, men så trækker jeg mig ud at spm, for jeg har INGEN erfaring med bt mus :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2011 - 20:28 #5
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=671749
Er den eneste jeg har erfaring med. Virker som den skal.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2011 - 20:29 #6
Men er det fordi du ikke vil have en USB modtager du skal sætte i hver gang?
Avatar billede pstidsen Novice
29. august 2011 - 20:42 #7
#6: De fleste muse har en der er så lille at man lader den sidde i hver gang.
Avatar billede gchris5 Praktikant
30. august 2011 - 18:41 #8
Hej,

Jeg regner med at skulle have en Samsung 900X3A, som har 2 USB porte der er skjulte ... derfor vil jeg gerne have en mus som ikke bruger USB, så jeg ikke behøver at have sidepanelerne åbne ... og så jeg kan bruge USB portene (når der synlige) til externe HD, DVD/CD m.m. uden en USB hub.

Har allerede en Logitech mus med Nano receiver som jeg er super glad for, men vil til 900X3A gerne have en mus med enten Bluetooth eller alternativt wifi.

Da jeg aldrig har prøvet en bluetooth mus, så dette spørgsmål. Kan dog se på logitechs hjemmeside at det nok ender med en wifi mus.

/ G
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2011 - 19:17 #9
Du har fået et bud, så lægger et svar.