Avatar billede Alipio Nybegynder
28. august 2011 - 10:55 Der er 8 kommentarer

Internet radio gadgets !

Førhend kunne jeg med mit windows7 på min bærbar høre DR radio gadgets,men pludselig : først "forbinder" den og så siger den "klar" men ingen lyd kommer frem som der plejer at gøre,kan i hjælpe?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. august 2011 - 11:13 #1
Prøv at gå ned til Højtaler ikonet i nederste højre hjørne tryk på Mixer  og se om gadget kontroller er afbrudt eller skruet helt ned?
28. august 2011 - 11:33 #2
Det har jeg også været ude for med nævnte [DR radio gadgets] ... Jeg har 'opgivet' den...
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. august 2011 - 11:45 #3
Jeg hører regionalradio på den hver dag fra morgen til aften kører lige nu Såååå men der er nogle af kanalerne der svigter men det gør de også på.http://www.dr.dk/radio/?t
Avatar billede Alipio Nybegynder
28. august 2011 - 13:01 #4
Det har jeg nu prøvet,men det virker stadig ikke.Det er mærkeligt for , for en uge siden virkede det og har virket det siste års tid.
har prøvet www.dr.dk og der kan jeg godt høre dr
Men den der DR gadget virker ikke mere og det er bare øv.
Hvor og hvem kan man skrive til???ang dett problem??
Avatar billede store-morten Ekspert
28. august 2011 - 13:14 #5
Når du har valgt kanal siger den 'Klar' tryk derefter på play knappen til højre.
Avatar billede Alipio Nybegynder
28. august 2011 - 13:24 #6
Det gør jeg,men den siger bare "klar" igen uden der kommer lyd??så problemet er desværre stadig ikke løst endnu.
Avatar billede store-morten Ekspert
28. august 2011 - 13:29 #7
"DR P4 Danmark" virker ikke så prøv en anden kanal.
Har lige hentet og testet.
Avatar billede Alipio Nybegynder
28. august 2011 - 13:38 #8
Har nu prøvet samtlige kanaler men stadig ingen lyd,men som sagt hvis jeg går ind på www.dr.dk  er der ingen problem med at høre radio. det er bare den der Gadget der er gået i udu..ØV
men mange tak fordi du gidder svare..