Avatar billede hkprofil Forsker
28. august 2011 - 07:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Picasa til TDC HomeDisk

Når jeg eksporterer mine billeder fra Picasa til Tdc HomeDisk, ændres rækkefølgen, ved nogen hvad jeg gør galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2011 - 08:00 #1
Det kan måske være at de bliver sorteret på en anden måde på Homedisken.
Har du ens mappeindstillinger på computer og Homedisk, eller er der ikke muligheder for at ændre det.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2011 - 08:43 #2
jeg bruger ikke picasa men det her program der er ganske godt

http://www.xnview.com/en/screenshots.html

det er gratis og hvis ingen viser dig noget brugeligt kunne du jo prøve det i stedet for

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
28. august 2011 - 09:20 #3
ok - men indtil videre holder jeg mig til Picasa!
Avatar billede hkprofil Forsker
29. august 2011 - 08:33 #4
Er der andre der evt. kender problemet?
Avatar billede hkprofil Forsker
15. september 2011 - 08:18 #5
Fik ikke svar?