Avatar billede anylander Nybegynder
26. august 2011 - 10:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lukning - genstart

Efter geninstallering af windows xp 2003 og diverse automatiske opdateringer hvor computeren kørte fint og lukkede uden problemer instalerede jeg så sevicepakke 3 og nogle flere automatiske opdateringer stadig problemfrit Men nu pludselig efter sidste opdatering vil computeren ikke lukke ned men bliver ved med at genstarte Hvad skal jeg gøre ? Venlig hilsen Annette
Avatar billede infested Nybegynder
26. august 2011 - 10:57 #1
hvorhenne i startop Processen genstarter den
Avatar billede anylander Nybegynder
26. august 2011 - 11:09 #2
Det er når jeg efter brug af computeren vil lukke den Så går jeg ned i start og trykker på luk computer Og i stedet for at lukke genstarter den så i stedet for