Avatar billede joolmool Nybegynder
25. august 2011 - 14:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

driver ti canon i850 for vindows 7

Hej jeg har et par ældre naboer som har købt en ny bærbar med vindows 7 de har en printer canon i850 som er ok, og den vil de gerne bruge, til deres nye pcér, den kan kobles til pcér med usb kabel, men desværre kører skidtet ikke, den burde selv finde sin driver men det gør den ikke og det er svært at finde en sådan på nette, er der nogle der kan hjælpe mig, så bliver de glade når jeg hjælper dem tak

hilsen jørgen
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2011 - 15:10 #2
Avatar billede joolmool Nybegynder
09. september 2011 - 10:52 #3
Canons helpdisk hat løst problemet for mig tak for jeres hjælp
Avatar billede haverslev Novice
09. september 2011 - 12:34 #4
OK, husk at lukke spørgsmålet.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede joolmool Nybegynder
09. september 2011 - 12:56 #5
hvordan gør man det
Avatar billede haverslev Novice
09. september 2011 - 13:36 #6
Det står i linket jeg lage i indlæg #4:

Hvordan lukker man sit spørgsmål?
Et spørgsmål er lukket når der er lagt et svar, som er blevet accepteret af vedkommende som oprettede spørgsmålet. Hvis du har et spørgsmål hvor ingen af svarene kunne bruges, kan du selv lægge et svar og acceptere dette.

Husk at hvis du selv fandt en løsning, så skriv den endelig som svar da andre kan have glæde af den i fremtiden! Samtidig viser du de brugere, som har brugt tid på dit spørgsmål, at du selv fandt en mere velegnet løsning
Avatar billede joolmool Nybegynder
09. september 2011 - 14:25 #7
Avatar billede haverslev Novice
09. september 2011 - 16:28 #8
Hmm, det er jo den samme sti, som jeg smed i første indlæg ;-)