Avatar billede markus-king Nybegynder
22. august 2011 - 17:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

To finger scroll?

Hej alle,

Jeg er netop opdateret min TouchPad driver til seneste hos Synaptics, men har så desværre fundet ud af, at scroll med to finger ikke længere fungerer.

Det har fungeret inden jeg opdaterede, og selvom jeg inde i indstillingerne aktiverer two-finger scrolling, ser det ikke ud til at virke.

Ved nogen hvad jeg skal gøre? Jeg kan af den ene eller anden grund ikke lave en systemgendannelse, og det er ved at gå mig på.

Håber I kan svare, det haster :)

På forhånd tak.
Markus
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
23. august 2011 - 10:12 #1
Hej Markus,

Har oplevet dette før - og der er ikke rigtig andet at gøre end at afinstallere den nye version og hente den gamle version ned hvis du kan opstøve den på internettet.

Med venlig hilsen

Denni Pultz Gottfredsen
http://www.it-denni.dk
Avatar billede markus-king Nybegynder
23. august 2011 - 14:59 #2
Hej Denni,

Først, tak for dit svar :)

Men jeg har forsøgt, tro mig. Har kigget lidt rundt på min PC, hvorefter jeg kan se nogle ældre versioner af driveren helt tilbage til version 10 (nuværende er 15).

Har forsøgt at installere dem alle, og ingen af dem virker som de skal. Faktisk er indstillingerne for to fingre helt forsvundet i de ældre versioner.

Er det ikke muligt at finde de ældre versioner og se hvad de hver tilbyder?
Eller på nogen anden måde genskabe driveren?

På forhånd tak!
Markus
Avatar billede markus-king Nybegynder
18. september 2011 - 19:13 #3
Løst ved at modtage opdateringer fra Microsoft Update.

Tak for hjælpen!