Avatar billede orkiderejser Novice
22. august 2011 - 15:22 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Afinstallere Adobe Creative Suite 4 Design Premium

Efter jeg har haft prøveversion 5,5 og denne blev afinstalleret igen manglede Acrobat pro.
Jeg kunne nu ikke installere fra cd!

Jeg prøver nu at afinstallere hele pakken Adobe Creative Suite 4 Design Premium men den når kun til at forberede afinstallering.
Dette er prøvet fra kontrolpanel, CCleaner og cd. Alle med samme resultat.

Jeg har deactiveret programmet men er ikke sikke på det er registreret da jeg kan åbne Dreamweaver og deaktivere igen?

Hvordan får jeg afinstalleret og installeret igen?

Mvh
Jan
22. august 2011 - 15:36 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
22. august 2011 - 15:37 #2
Vi må jo så 'gætte' på M$ Windows ?

www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede orkiderejser Novice
22. august 2011 - 16:48 #3
Undskyld jeg var lige ude.

Jeg kører med Windows XP pro

Jan
Avatar billede orkiderejser Novice
22. august 2011 - 16:56 #4
Når jeg skanner kan jeg markere uninstall og slette fundne rester/tilføjelser fra registerindføjelser
22. august 2011 - 17:27 #5
Nemlig!!
Også i efterfølgende menu/billed...
Avatar billede orkiderejser Novice
22. august 2011 - 18:25 #6
Adobe Creative Suite 4 Design Premium vises dog stadig i fjern programmer i kontrolpanelet.

Hvad mener du med efterfølgende menu/billed?

Prøvede at installere cs4 fra cd men hvor det 'Kontrollerer systemprofil' stopper ved 90% og kommer ikke videre.
22. august 2011 - 20:21 #7
...Også i efterfølgende menu/billed... ... i Revouninstaller's afinstalations procedure...

Er programmet tilsyneladende stadig der ?

---

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

CCleaner - værktøjer - afinstall programmer... Der kan programmet fjernes fra LISTEN...
Avatar billede orkiderejser Novice
22. august 2011 - 20:40 #8
Ccleaner er kørt i reg og når jeg forsøger at fjerne programmet vises "Forbereder afinstallering" til 40% hvorefter sker der ikke mere.
22. august 2011 - 20:49 #9
CCleaner - værktøjer - afinstall programmer... Der kan programmet fjernes fra LISTEN... med [Slet element]
Avatar billede orkiderejser Novice
22. august 2011 - 21:13 #10
Jeg kan stadig åbne f.eks dw photoshop eller flash?
Jeg sletter kun fra listen?
22. august 2011 - 21:19 #11
... bliver slettet fra "instalerede programmer" oversigten ...

Det har jeg måtte gøre nogle gange bla. et delvist afinstaleret program og rester derfra ...
Avatar billede orkiderejser Novice
22. august 2011 - 21:58 #12
Så er det slettet fra oversigten. :-)
Avatar billede orkiderejser Novice
23. august 2011 - 09:22 #13
Har kørt AdobeCreativeSuiteCleanerTool.exe og nogle af programmerne er nu fjernet.
Der er dog enkelte programmer som f.eks. dw som stadig kan køres.
Hvis jeg kører AdobeCreativeSuiteCleanerTool.exe igen slukker computeren?

Jeg kan heller ikke installere "Adobe Creative Suite 4 Design Premium" hvor den stadig stopper ved 90%.
23. august 2011 - 09:43 #14
(Kan ikke yderligere herfra ...)
Avatar billede orkiderejser Novice
23. august 2011 - 09:55 #15
karise_larry Jeg takker for din hjælp og håber en anden kan finde en løsning. :-)
Avatar billede orkiderejser Novice
07. september 2011 - 11:30 #16
Efter support herfra, Adobe support og har leveret computeren til reparatør og ingen kunne finde hvorfor og hvordan.
Så blev løsningen:
Ny harddisk og nyt styresystem og geninstallering af alt.

Nu kører den som ny. ;-)

Jan
Avatar billede orkiderejser Novice
07. september 2011 - 11:33 #17
karise_larry
Da du har været med til at løse problemet kan vi dele point.
07. september 2011 - 11:46 #18
Ping...