Avatar billede tenshu89 Nybegynder
22. august 2011 - 06:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilslutte ekstern skærm til laptop og slukke skærmen på laptop

Jeg har tilsluttet en ekstern skærm til min laptop. Imidlertid kan jeg ikke slukke skærmen på min laptop, så jeg kun har en skærm tændt. Det er lidt spild af strøm at have to skærme tændt, når jeg kun bruger en. Så er der nogen, der kender en løsning? På forhånd tak!
Avatar billede tenshu89 Nybegynder
22. august 2011 - 06:40 #1
Jeg har i øvrigt en Dell XPS M1530 med Vista.
22. august 2011 - 07:04 #2
... kontrolpanel - skærm - ...

Der er også mulighed for en HOTKEY med  [Fn] (et eller andet)
Avatar billede PacManiac Nybegynder
22. august 2011 - 07:36 #3
Jeg vil også mene at karise_larry's forslag burde virke.

Jeg har dog prøvet med min gamle Acer, at jeg ikke måtte ændre min "standart skærm" og derved ikke kunne deaktivere laptop.

Håber du har bede held for jeg fandt aldrig en løsning. :)
Avatar billede tenshu89 Nybegynder
22. august 2011 - 07:42 #4
Tak for hjælpen begge to. Jeg fandt ud af, at der pludselig kom en opdatering i Windows Opdatering til netop dette problem. Så løsningen fandt mig :-)
22. august 2011 - 09:00 #5
Ping...

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Men afprøv/check muligheden fra #2 allgevel, så du ved det en anden gang...