Avatar billede Hjemmemekkeren Nybegynder
22. august 2011 - 00:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg automatiske forslag til login?

Hej alle,

Hver gang jeg skal ind på en side, som kræver login + password, så foreslår systemet en liste af alle(?) de login, som jeg har brugt på andre sider. Det glæder fx på siden her, men også på hotmail og andre sider.

Disse automatiske forslag irriterer mig af mange grunde, så jeg vil gerne slå den funktion FRA! Hvor kan jeg gøre det?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Avatar billede coderdk Praktikant
22. august 2011 - 00:19 #1
Det ville hjælpe hvis du skrev hvilken browser du brugte. Jeg vil gætte på Internet Explorer, så Funtioner - Internet indstillinger - Indhold - Næstnederst burde der være en der hedder auto udfyld eller lignende.
Avatar billede PacManiac Nybegynder
22. august 2011 - 00:43 #2
Internet Explorer:
Internettinstillinger -> Indhold -> Autoudførsel -> Indstillinger -> Brugernavn og adgangskoder i formulerer (Slå fra)

Mozilla Firefox:
Indstilinger ->  Privatliv -> historik -> (firefox vil) Bruge tilpassede indstillinger for historik -> Husk formular- og søgehistorik (slå fra)

Apple Safari:
Indstillinger -> Auto-udfyld -> Brugernavn og adganskoder, samt Andre formulerer (slå fra)

Google Chrome:
Valgmuligheder -> Personlige ting -> Adgangskoder: Gem aldrig adgangskoder (slå til) -> Autofyld: Aktiver AutoFyld for at udfylde webformularer med et enkelt klik (slå fra)

Hvis du køre med Opera må du sige til :)
Avatar billede Hjemmemekkeren Nybegynder
22. august 2011 - 02:11 #3
Hej begge,

Tak for jeres svar! Indtil videre ser det ud som om, de har virket :-)

Mvh.