Avatar billede Danielmedvec Nybegynder
21. august 2011 - 16:15 Der er 7 kommentarer

PHP, fsockopen function gider ikke at connecte når jeg ved at servern er oppe.

Hej Eksperter.

Jeg har en lille problem med at løse det her gåde.

if (! $sock = fsockopen("208.115.211.250", 25565, $num, $error, 5))
echo '<B><FONT COLOR=red>Offline</b></FONT>';
else{
echo '<B><FONT COLOR=green>Online</b></FONT>';
fclose($sock);
}

Jeg ved at den er oppe og køre siden jeg har været ind på game serveren og http://status.blackout-gaming.net/ <<---den siger også at den er online.

Ved desværre ikke hvad jeg gører forkert så lidt hjælp ville være dejligt :)

Tak på forhånd.
Avatar billede olebole Juniormester
21. august 2011 - 16:41 #1
<ole>

Mon du har prøvet IP'en?

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
21. august 2011 - 16:45 #2
PS: FONT tags har været deprecated i 14 år ... fjorten år  *o)
Avatar billede olebole Juniormester
21. august 2011 - 16:48 #3
- og din måde at neste elementer på er kamp-invalid! Det ville nok være en rigtig god idé at sætte sig ind i de allermest basale regler for HTML, inden du kaster dig ud i PHP
Avatar billede Danielmedvec Nybegynder
21. august 2011 - 16:49 #4
Altså ipen virker, som jeg sagde så er det her en spille server..

Men ved bare ikke hvad jeg har lavet forkert/skal lave.
Avatar billede olebole Juniormester
21. august 2011 - 17:30 #5
Dit script fungerer hos mig. Tjek hos din udbyder, om du har adgang til at bruge sockets.
Avatar billede Danielmedvec Nybegynder
21. august 2011 - 17:45 #6
den viser online hos dig? hmm alright. :P skal vist til at bruge en vps i stedet haha.
Avatar billede Danielmedvec Nybegynder
21. august 2011 - 17:46 #7
Oh tak.