Avatar billede Zaquel Nybegynder
19. august 2011 - 17:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Et program til at installere en pauseskærm

Hej!

Jeg arbejder i en lille computer-forretning hvor jeg somregel står for det grafiske - vores hjemmeside, skilte, reklamer osv.

Hver gang vi sætter en ny computer op så smider jeg nogle billeder ind som så fungere som pauseskærm på computeren.
Det nogle billeder som fortæller om f.eks. en forsikring man kan købe med computeren eller andet relevant for butikken.

Jeg tænkte om det var muligt at lave en et program, altså en .exe fil, hvor jeg simpelthen "kodede" disse billeder ind i programmet, smed .exe filen på en USB nøgle, og når jeg så "installerede" programmet, smed den billederne ind, og konfigurerede dem som pauseskærm automatisk...

Jeg har aldrig rodet med sådanne noget her før, og har derfor ingen ide om diverse kode-orakler ude i landet sidder og facepalmer og sådanne et spørgsmål som dette :-D
Avatar billede japping Nybegynder
19. august 2011 - 20:04 #1
Jeg kender ikke noget færdigt program men det kan lave det i .net.
Avatar billede japping Nybegynder
27. september 2011 - 20:14 #2
Endnu en opgavestiller som aldrig vender tilbage.