Avatar billede amrc Nybegynder
18. august 2011 - 08:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billedvisning

Hej. Jeg har fået sat billeder ind i billedprogrammet. De er mærket genvej, da jeg åbentbart har gjort det. Jeg kan ikke få vist billederne, Der står genvejen er ikke tilgængelig. ØV. Er der noget jeg kan gøre for at kunne få billederne ind igen? Der er godt nok små billeder med en pil på men jeg kan somsagt ikke kopiere eller redigere eller på anden måde se dem i stort format. Håber på HJÆLP.
sommerhilsen Aliice
Avatar billede frem-ad Professor
18. august 2011 - 08:42 #1
Forståer ikke 100% hvad det er du mener/problemmet er....

men vi skal også bruge grud oplysningerne. styresystem -  billedprogram
Avatar billede enriko Nybegynder
18. august 2011 - 22:54 #2
Allice, De genveje referer til der hvor billederne ligger. Hvis du har flyttet billederne, eller har ændret navnene på dem, så kan genvejene ikke finde de billeder som de prøver pege på. Ellers søg efter billeder på din C drev. så burde du kunne finde dine billeder, så kan du flytte dem til et bestemt sted, og får lavet genvejene igen
Avatar billede amrc Nybegynder
19. august 2011 - 10:59 #3
Tak for svaret. Du får point. Hvis jeg kan finde ud af at give dig dem
Avatar billede amrc Nybegynder
19. august 2011 - 11:04 #4
Håber, du fik dine point. Det er så længe siden jeg har brugt denne side, så jeg har helt glemt det.
Sommerhilsen fra Alice
Avatar billede enriko Nybegynder
19. august 2011 - 14:41 #5
Hej Alice,

Hvis du syntes pointene var til mig, så har jeg desværre ikke fået dem. Hvis du kigger det indlæg hvor du har skrevet Tak for svaret, så kan du se at der står Accepteret svar ved dig selv.så dem har du fået selv :)
Avatar billede amrc Nybegynder
20. august 2011 - 07:53 #6
Åh nej. Hvad gør jeg så? Kan jeg sætte 200 nye point ind til dig. Du skal have dem, men hvordan gør jeg?

Hilsen Alice
Avatar billede amrc Nybegynder
20. august 2011 - 08:01 #7
Jeg har prøvet at skrive et nyt spørgsmål til enriko så du kan få dine point. Svar på dette, så jeg kan acceptere svaret. På den måde, kan du måske få dine point.
Alice
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2011 - 08:04 #8
Hej Enrico
Her er en ref til point til dig:
http://www.eksperten.dk/spm/945446#reply_7825735
Avatar billede amrc Nybegynder
20. august 2011 - 08:04 #9
Ps. Jeg har sat spørgsmålet under indlægget fri debat og navnet enriko