Avatar billede Berti12 Nybegynder
17. august 2011 - 20:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

En idé til fremtidens biler...

Hej,
Er der nogen der ved hvem man kan kontakte hvis man har en idé til et nyt design eller opfindelse til en eller anden bil? Eller om dette overhovedet kan lade sig gøre?
Avatar billede Blueeyez Mester
17. august 2011 - 20:45 #1
producenten af bil mærket ?:)
Avatar billede Berti12 Nybegynder
17. august 2011 - 20:52 #2
Ups, skulle måske have skrevet at det ikke betyder så meget andet end at det helst gerne må være amerikansk eller tysk. Men det gør ikke spor hvis du finder andet. Jeg giver point til alle der kan finde noget relevant ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
17. august 2011 - 21:00 #3
Her er en lang liste med hvor bilmærkerne kommer fra:

http://www.bilhistorie.dk/Artikel.asp?id=92
Avatar billede claes57 Ekspert
17. august 2011 - 21:01 #4
Er det noget til el-delen, så gå via Bosch (det vil måske hjælpe, hvis du kunne fremlægge det på tysk) - de leverer elektronik til mange bilfabrikker.
Men ellers, så se på, hvor delen hører hjemme (fx bremser = brembo.com ) og gå til de store producenter på markedet.
Avatar billede Berti12 Nybegynder
17. august 2011 - 21:11 #5
Altså jeg har 2-3 fine ideer som passer bedre inde under kategorien design. Det er mere kontakt oplysninger til de store bilmærker jeg er ude efter. Altså en e-mail adresse hvor man kan skrive på engelsk eller dansk og fortælle om ens ideer. Det er ikke det store jeg er ude efter(altså det har intet med penge at gøre, men hvis jeg en dag ser en bilproducent der bruger min idé, vil jeg blive meget glad. Men hvis det er noget jeg kan få penge for vil jeg selvfølgelig ikke sige nej) ;)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
17. august 2011 - 21:40 #6
Hej..

Prøv at kontakte Tva Motorsport.

De er fra Danmark og bygger og laver biler
i deres egen design.
Det kan jo være at de kan hjælpe dig.
Her er et billede af et project "Zenvo ST1 ".
LINK http://gupl.dk/64152/

Kontakt:
Jesper Jensen
Troels Vollertsen

Tva Motorsport
Jungshovedvej 26
4720 Praesto
Tlf: 40505739
Avatar billede Berti12 Nybegynder
19. august 2011 - 20:35 #7
Fandt ikke hvad jeg havde i tankerne, ellers tak allesammen...