Avatar billede Ras88 Nybegynder
17. august 2011 - 19:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Iphone kan ikke synkroniser/sikkerhedskopir!

Har problemer med min Iphone 3GS. Jeg får en besked, hvor der står " Itunes kan ikke sikkerhedskopir, fordi den ikke kunne gemmes på computeren"

Det skete også på min gamle computer, men da jeg fik en ny, så tænkte jeg ikke over det. Tror det sker, hvis man afbryder den, når den sync. Jeg har søgt over det hele efter svar, og har prøvet ar følge det her råd: http://support.apple.com/kb/TS2529?viewlocale=da_DK Men det virker ikke. Og kan ikke finde "Du opretter en ny sikkerhedskopi manuelt ved at højreklikke (eller Ctrl-klikke) på iPhone i venstre side af iTunes-vinduet under Enheder og vælge Opret sikkerhedskopi fra lokalmenuen"

Kan heller ikke gendanne Iphonen, da den ikke kan sikkerhedskopir. Har virkelig brug for hjælp!
Avatar billede and1945 Nybegynder
17. august 2011 - 20:37 #1
Er den eller har den været jailbreaket?

Eventuelt, prøv at sætte den i en helt anden computer, med et andet apple id.
Avatar billede Ras88 Nybegynder
17. august 2011 - 20:39 #2
Den har ikke været Jailbreaket.
Avatar billede Ras88 Nybegynder
17. august 2011 - 23:46 #3
Problem løst