Avatar billede saraboell Nybegynder
17. august 2011 - 16:56 Der er 3 kommentarer

Hjælp til valg af ny bærbar

Hej.

Jeg står og skal have en ny bærbar da min gamle compaq er mere eller mindre død. Jeg er ret lost ang. bærbarer, så jeg håber at kunne få lidt hjælp.

Jeg vil gerne have en bærbar jeg kan bruge til at se/downloade/brænde film på. Men samtidig vil jeg gerne have en jeg kan bruge til skolebrug. Jeg vil gerne have en computer der holder i lang tid, i stedet for at gå i stykker efter et år eller to.

Jeg vil utrolig gerne have en fra lenovo, men jeg er i tvivl om hvilken jeg skal vælge.

Jeg ville gerne hvis jeg kunne finde en bærbar mellem 2-5000 kr.
Avatar billede pstidsen Novice
17. august 2011 - 18:15 #1
Når du nu lagde det i en ny kategori, synes jeg da det er sjovt at du ikke ligger den i pc kategorien....

Men hvorfor har du ikke kommet med feedback på den pc jeg foreslog i den gamle tråd? Den her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4281858
Avatar billede jebo Novice
18. august 2011 - 05:25 #2
Det ser ud som et udmærket forslag, som pstidsen har fremlagt.
Alternativt vil jeg foreslå denne med et bedre styresystem, nemlig Windows 7 Professional til ca. 4800 kr.:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4945710
Avatar billede Cypern Nybegynder
18. august 2011 - 08:53 #3
Kik efter en maskine der har en Intel i3 eller i5 processor og mellem 4 og 6Gb Ram samt et dedikeret grafikkort.
Har set flere maskiner med GT540mdedikeret grafikkort og naturligvis med HDMI udgang.
At brænde film gør man ikke mere, man ligger filmen ud på sin eksterne harddisk eller en lille billig NAS enhed.

Resten er op til dig og dit behov, altså vedr størrelsen på skærmen harddisk med mere.

Mærker som jeg kan anbefale :
HP
ASUS
Acer

Rigtig god fornøjelse.