Dokumenthåndtering - hjemmesystem
HejsaJeg har nu digitaliseret vores billeder, CD'ere og DVD'er og lagt dem på nogle NAS. Jeg anvender xbmc som mediecenter m.v.
Nu påtænker jeg et projekt om at fjerne alle (eller mange eller stort set alle) mine private papirer og lægge dem som (søgbare) filer i et dokumenthåndteringssystem enten på en NAS med ekstern backup eller ude i skyen.
Er der nogle programmer, der passer til en sådan opgave?
Det må ikke være en tidskrævende opgave at administrere det i dagligdagen, og det skal være let at oprette de andre i familien som brugere - og sikre, at de ikke får slettet ting, som de ikke skal slette m.v.
Er der nogle, der har erfaringer med noget tilsvarende?
Er der nogle gode råd og faldgruber?
Måske kan nogen henvise til en tråd med gode råd - måske har jeg oprettet spørgsmålet et dumt sted, men det er ikke lige til at se, hvor det bedst passer ind.
På forhånd tak!
M.v.h.
Jesper