Avatar billede ninjatheo Nybegynder
15. august 2011 - 22:27 Der er 4 kommentarer

sort skærm før skrivebordet visess

Hej igen.

Jeg ved godt det her er en re-post men mit problem er simpelthen ikke løst.

Jeg skriver til jer, da jeg har desperat brug for hjælp!

Når jeg tænder på bærbar, loader den w7 fint men lige inden den blå skræm kommer hvor der står velkommen eller sådan noget bliver min skærm bare sort, og der sker ikke mere. Den eneste måde jeg kan komme ud af dette problem er ved at genstarte pc, starte i fejlsikret tilstand og lave en gendannelse men den sorte skærm kommer før eller siden lige meget hvad.

Ting jeg har prøvet
- Gendanne til tidligere tidspunkt
- Hente en "patch" der skulle fixe "black screen of death"
- Kørt et register cleaner program
- Hentet alle windows opdateringer + opdateringer til pcen.
- Virus skannet hele pcen med nyeste opdateringer (bullguard)
- Prøvet med forskellige slags w7 udgaver.

Før mit problem startede opgraderede jeg min bærbar fra 4gb til 8 gb. Jeg er 100% sikker på at det er de samme hertz

Neden under kan i se min bærbars specifikation. Det er en MSI GT640

Processor
Intel Core i5 430M 2.26 GHz
:: Mainboard
Intel HM55
:: Memory
4096 MB, 2x 2048 MByte DDR3-8500 (1066 MHz)
:: Graphics adapter
ATI Mobility Radeon HD 5850 - 1024 MB, Core: 625 MHz, Memory: 1000 MHz, GDDR5, 10.4
:: Display
15.4 inch 16:10, 1680x1050 pixel, SEC3946, glossy: yes
:: Harddisk
Seagate ST9500420AS, 500GB 7200rpm
15. august 2011 - 22:31 #1
(Til orientering -> www.eksperten.dk/spm/945114 )
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
15. august 2011 - 22:34 #2
Det er mit eget spørgsmål :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. august 2011 - 09:19 #3
Du må nok hellere gå tilbage til dine 4Gb.
Memory
4096 MB, ~ 3 GByte available, DDR3-1066,
both slots are already occupied with 2x 2048 Mbytes
http://www.msi.com/product/nb/GT640.html#?div=Specification

DDR3 1066/1333MHz, 2 slots, Max: 4GB Note: If you want to upgrade the memory by yourself, please make sure to use the same model from the same brand. Besides, if your notebook is overclocking, we are not guarantee the function would be working properly.
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
16. august 2011 - 11:47 #4
Jeg beklager for fejlen igen, men det er en gx 640

http://www.msi.com/product/nb/GX640.html#?div=Specification

Har spurgt MSI hvilken betydning det har hvis man ikke putter de samme i.

JEg har også prøvet at skifte ram når problemet opstår uden held