Avatar billede Berti12 Nybegynder
14. august 2011 - 19:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Min computer slukker ikke!

200 POINT TIL DEN DER HAR EN LØSNING!
Hej jeg har et lille problem, min computer vil ikke slukke...
Jeg har en Acer Aspire 5738ZG med Windows vista.
Problemet kom angiveligt efter en opdatering og jeg bliver nødsaget til at slukke manuelt...
Der står bare ''computeren slukker...''

På forhånd tak!
14. august 2011 - 19:42 #1
Velkommen til E. ...

... check lige MANUELT om du har alle opdateringer fra WindowsUpdate...
Avatar billede fhansen82 Mester
14. august 2011 - 19:47 #2
Prøv at lave en "Roll Back". Hvis noget er blevet ændret, burde det blive sat tilbage.
Avatar billede Berti12 Nybegynder
14. august 2011 - 19:48 #3
Jeg har 2 opdateringer tilgængelige som har noget med Microsoft .NET Framenetwork 4 at gøre? Er det noget jeg burde have?
Avatar billede Berti12 Nybegynder
14. august 2011 - 19:49 #4
Altså jeg brugte programmet ''device doctor'' til at opdatere og jeg ved ikke hvordan man laver en roll back med sådan noget :) Kan du uddybe?
Avatar billede fhansen82 Mester
14. august 2011 - 19:53 #5
Ja. Men inden du installerer mere, så prøv en roll back. Du kan altid hoppe tilbage til forrige tilstand efter du har lavet en roll back (altså til der du er nu).
Avatar billede Berti12 Nybegynder
14. august 2011 - 19:56 #6
Jeg kan ikke finde noget i device doctor hvor der står noget der bare ligner roll back :) Undskyld hvis jeg virker som en idiot, men programmet er lidt mærkeligt. Kunne du måske fortælle mig hvordan(helt præcist) jeg vil kunne komme ind og se hvad jeg opdaterede igår og ''opdatere det tilbage''? :D
14. august 2011 - 19:59 #7
...device doctor ... - Hmmm... den tror jeg ikke en dyt på !!! UD MED DEN!!!

---

Det der menes er en SYSTEMGENDANNELSE til FØR du fik valgt [Microsoft .NET Framenetwork 4] ...

---
Avatar billede fhansen82 Mester
14. august 2011 - 20:08 #8
Puha. Har ikke arbejdet med Vista. Er der en søgefunktion ved START knappen, hvor man kan lave en søgning på "gendannelse"?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. august 2011 - 20:11 #9
14. august 2011 - 20:11 #10
[Systemgendannelse] er 'ordet' ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2011 - 20:19 #11
eller skriv rstrui i start - søgefeltet.
Avatar billede Berti12 Nybegynder
16. august 2011 - 21:56 #12
Undskyld, men problemet er der ikke mere og har ikke oplevet nogle fejl siden jeg slukkede efter at have postet det her...

Men tak hjælpen alligevel ;)