Avatar billede patrick14 Nybegynder
12. august 2011 - 19:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvilken fil/filer skal brændes for at få spillet

Hej

Jeg har hentet et spil og der har jeg en mappe som at der hedder: PS3_GAME og en fil at der hedder: PS3_DISC.SFB

Hvilken en af overstående skal jeg brænde på disc for at få spillet?
Avatar billede chalde Seniormester
12. august 2011 - 19:45 #1
Tror du ikke det ville være nemmere at gå ud og købe spillet?
Og foruden dette undgår du også at gøre dig selv til kriminel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2011 - 19:56 #2
Enig med #1
Avatar billede nissen2630 Novice
12. august 2011 - 19:57 #3
Læs lige http://www.eksperten.dk/faq inden du stiller denne type spørgsmål.

Falder udenfor hvad der er lovligt på Eksperten
Avatar billede patrick14 Nybegynder
12. august 2011 - 19:58 #4
Der er jo ligesom en grund til at man kan købe jailbreak software så at man kan spille brændte spil ;) Hvis at det var ulovligt så ville politiet nok gøre noget ved det.
Avatar billede jaboy Nybegynder
12. august 2011 - 20:12 #5
det er nok en info fil med som du kan læse det i (info filen skal åbens med notepad)

og efter du har downloaded et "ulovligt" spil/software ... syntes du så det er smart at poste det på en website hvor de ikke tøver med at give alle oplysninger om dig til politiet (hvis politiet vil have dem) ?!
Avatar billede glvi93 Nybegynder
12. august 2011 - 20:11 #6
#4 Er ikke sikker på om det er Sony som har lavet den jailbreak, ved heller ikke om de er glade for at den er der.. Hvilket minder mig om Apple's jailbreak.

Skal lige siges i Frankrig er de i fuld gang med at gøre det tilgængeligt at se hvem det er der downloader fra piratsider, udvides sikkert før eller siden til flere lande.. for lidt siden er en del franskmænd blevet anholdt for det.
Avatar billede geekzone Nybegynder
12. august 2011 - 20:13 #7
Nej... Grundet til at man i første omgang kan jailbreak er at du kan boote et andet OS...
Eller i det hele taget åbnet op for nye LOVLIGE muligheder...!

Vi er mange som hver dag takker GeoHotz - fordi han gjorde det som han gjorde, men det du laver er bare latterligt!
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2011 - 20:33 #8
Der er jo ligesom en grund til at man kan købe jailbreak software så at man kan spille brændte spil ;) Hvis at det var ulovligt så ville politiet nok gøre noget ved det.

Det er jo ikke spilproducenterne der lægger de kopier på nettet, vel?

#6 mon ikke du har hjulpet tilstrækkeligt...
Avatar billede patrick14 Nybegynder
12. august 2011 - 20:36 #9
Jamen jeg siger tak for en masse LORT og lukker her!!!!!
Avatar billede geekzone Nybegynder
12. august 2011 - 20:41 #10
Bare dit bruger navn fortæller slet ikke noget om dig... Gad vide om man ikke kan looke din IP op?

og ps: Det var så lidt
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2011 - 21:40 #11
#9
Jamen, du kender jo reglerne så ingen grund til den tone.
Avatar billede geekzone Nybegynder
21. august 2011 - 22:17 #12
Hej Patrick.

Har lige kigget lidt på din IP.
og kom frem til denne side.

http://www.patrick-it.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=42

Samt andre ulovlige ting på din side....

hmm - puha
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2011 - 09:07 #13
#12
Mon ikke du blot har set http://www.eksperten.dk/spm/943578 ;)
Avatar billede geekzone Nybegynder
22. august 2011 - 11:21 #14
... nej dog ikke :P

Det havde nok være lidt lettere :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2011 - 11:55 #15
hæhæ ;)