Avatar billede Matekick Nybegynder
11. august 2011 - 15:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stregkode scanner + Software

Hejsa Alle Sammen.

På mit arbejde, leder vi efter en ny løsning, mht. lageropbevaring, og styring.

Og jeg kan google mig frem til en masse stregkode scannere, men jeg mangler software til det.

Ideen, er at man kan scanne varer ind med scanneren, og så at man kan opdatere programmet.

Kan også sagens, finde programmer, til at lave etiketter.

Men selve lager programmet, kan jeg simpelthen ikke finde.

Håber nogle har nogle gode ideer :-)
Avatar billede leif Seniormester
11. august 2011 - 19:04 #1
Ja, men det er nok fordi at Lager og Scanner ikke hænger sammen nødvendigvis da scanneren blot scanner en masse info som så skal videre behandles, så det du skal lede efter er en total løsning til lagerstyring og derefter kigge på Scanner til den løsning afhængig af hvilke integration/import muligheder det har.

Jeg tror problemet er at scanneren skal vide hvilke informationer du skal bruge og hvad den skal gøre med det.

Der findes en del scannere som blot fungerer som et tastatur (sat til computeren) og det gør så at den kan scanne ind i hvilket som helst program/felt du nu ønsker det.

Fx. er jeg ved at få kodet en løsning til C5 som gør at medarbejderen gør alt på scanneren og aldrig rør C5
Avatar billede Matekick Nybegynder
10. januar 2012 - 13:59 #2
LUk luk...