Avatar billede mangleretbrugernavn Nybegynder
10. august 2011 - 20:04 Der er 3 kommentarer

IPOD TOUCH KAMERA HJÆLP!

Jeg ligger inde med en Ipod touch, hvis kamera ikke gider at åbne de der grå dimser, som i nok ved. Jeg har søgt rundt på nettet for at se om andre har haft samme problem, men det ser ud som om jeg er den eneste.
Jeg har prøvet at tænde og slukke, slette billeder osv. Intet hjælper.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre, eller har haft samme problem?

Det er SÅ træls!
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2011 - 20:20 #1
www.apple.com/support/ipodtouch/assistant/ipodtouch

Kigget der?

(Og nej den "grå dims" ved jeg ikke hvad er...???)
Avatar billede mangleretbrugernavn Nybegynder
10. august 2011 - 20:26 #2
Ja der har jeg kigget.
Vil nu prøve at genstarte det hele, så må jeg se om det kan hjælpe.
Avatar billede AmandaR Nybegynder
10. august 2011 - 21:41 #3
Er den der "grå dims", de der trekanter som danner en cirkel, der kommer lige efter, man har klikket på "Kamera" ikonet, og lige inden man kan tage et billede? Ellers ved jeg ikke hvilke "grå dimser", du mener. :-) (Det er lidt som om, at telefonen er frosset fast dér?)
Men hvis det er, så har jeg haft samme problem (godt nok på min iPhone 3GS). Intet virkede, så jeg sendte den til reparation, og fik en forklaring, som lød på, at det var en systemfejl.. :-)

Held og lykke. :-)

Hilse
Amanda.