Avatar billede Lonnis Nybegynder
10. august 2011 - 11:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vise pdf filer som miniature

Alle vores ikoner vises som miniature billede - undtagen pdf filer, som vi bruger en del. Bruger Windows7 - men har det noget at gøre med 64-bit operativsystem? For det virker fint på 32-bit.
Avatar billede klt Seniormester
10. august 2011 - 12:14 #1
Er det Acrobat Reader 9, eller X som er installeret?

Jeg bemærkede at de ændrede sig til miniature billeder da jeg installerede version X (som de kalder den).
Avatar billede Lonnis Nybegynder
10. august 2011 - 12:29 #2
Det er Acrobat Reader 9
Avatar billede Lonnis Nybegynder
10. august 2011 - 12:46 #3
Undskyld det var X, der var installeret. Prøver nu med vers. 9
Avatar billede Lonnis Nybegynder
10. august 2011 - 14:43 #4
http://pretentiousname.com/adobe_pdf_x64_fix/index.html

Jubii - fandt løsninger herinde. Der var et program/rettelse, man kunne downloade
Avatar billede Lonnis Nybegynder
25. august 2011 - 10:40 #5
Linket passede til den ene pc, der havde problemet - men ikke den anden :(
Det har åbenbart noget med en konflikt mellem Adobe og 64-bit operativsystemet....
Avatar billede Lonnis Nybegynder
08. november 2011 - 10:52 #6
Jubii - fandt løsninger herinde. Der var et program/rettelse, man kunne downloade
http://pretentiousname.com/ (...)
Linket passede til den ene pc, der havde problemet - men ikke den anden :(
Det har åbenbart noget med en konflikt mellem Adobe og 64-bit operativsystemet....