Avatar billede roys Nybegynder
09. august 2011 - 17:20 Der er 6 kommentarer

bootmrg

Hej har en computer som der ikke er noget styre system på i nu så vil jo gerne have lagt win 7 på den men får denne meddelse når jeg starter op bootmrg mangler så kan ikke installere win 7 på den da den ikke starter op på cd- rom drevet har sat den til og skal boot på drevet men den vil ikke .. . . så hvad gør jeg
09. august 2011 - 17:31 #1
Du skal i BIOS og ændre
[StartOp]
prioritet/rækkefølgen
til at CD/DVD er først...

---

Prøv lige DVD'en på en anden PC (om den ER Bootbar)
09. august 2011 - 17:32 #2
... går ud fra at det er et DVDdrev i PC'en ???
Avatar billede roys Nybegynder
09. august 2011 - 19:22 #3
hej og ja der er dvd drev i og jeg har været i bios og rækkefølgen var rigtig drev kom først men det har ikke hjulpet desværre.  men har så monteret en anden harddisk nu får jeg så en anden fejl om at den mangler en fil som kaldes NTLDR
09. august 2011 - 19:27 #4
Er du 100% sikker på at du OPSTARTER på instalations DVD'en ??????
Avatar billede roys Nybegynder
09. august 2011 - 20:05 #5
hmm nej er ikke sikker
09. august 2011 - 21:02 #6
... og ???

Der skulle jo gerne komme et billed svarende til
http://spywareinfo.dk/manualer/billeder/xpinstallation00.gif