Avatar billede Dennis3D Nybegynder
09. august 2011 - 16:55 Der er 1 kommentar

PayPal Integration

Hey Eksperten.

Jeg har spørgsmål som jeg har kæmpet med hele dagen.

Min side er næsten programmeret færdigt. Og på siden skal man kunne købe lærings videoer. Man kan kun se videoerne på siden, derfor opretter man en bruger og derefter køber man produktet. Alt er lavet, når man går ind på en købs side oprettes der en tabel i en database med en bruger id og en aktiverings kode.

Ideen var så at når brugeren havde betalt på paypal blev man smidt tilbage til siden (hvor paypal sender aktiverings kode og bruger id med) og så bliver betallingen accepteret og man kan se videoen.

Er der nogle som har en ide om hvordan man kan lave det?

Jeg har brugt hele dagen på at researche og prøve forskellige løsninger. Men det virker som et helt nyt programmering sporg for mig. Da jeg i forvejen er php nybegynder.

Det burde være simpelt, jeg kan sagtens finde ud af at programmere tingene, men integrationen til paypal kan jeg slet ikke.

Jeg vil gerne smide en kasse øl eller nogle penge til hvis det er. Men udover det har jeg intet budget.
Avatar billede kubert Nybegynder
09. august 2011 - 17:04 #1
vil bare lige advare dig at der findes et javascript som er simpel og cracke paypal autobuy sider med.
så hvis det er en automatisk betaling hvor man bliver sendt videre til produktet, så kan det let crackes ved at indsætte en enkelt kode i adressefeltet ^^

bare en advarsel :)