Avatar billede henninge Nybegynder
05. august 2011 - 16:29 Der er 6 kommentarer

importere flere vcard-filer i outlook

Jeg bruger outlook meget og har slettet alle kontakter. Disse ligger i min telefon, der har svært ved at syncronisere med outlook. Jeg kan eksportere kontakterne som vcard-filer og importere dem en af gangen i outlook, men da jeg har 80 er det jo et stykke arbejde. Er det ikke muligt at gøre det på en gang?
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. august 2011 - 19:51 #1
Hvis der følger software med til din telefon à là Nokia PC-Suite, så kunne du overveje at eksportere til en csv-fil fra dette software, og bagefter importere denne fil i outlook.
Hvis du vil have en mere kvalificeret hjælp, så må du vende tilbage med flere oplysninger om telefon og outlook version.
/ptj_11
Avatar billede henninge Nybegynder
05. august 2011 - 19:59 #2
Jeg har prøvet, men det kan ikke lade sig gøre. Jeg har netop taget den tunge vej med at importere hver enkel fil i outlook, så nu virker det. Tak for dit svar.
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. august 2011 - 00:36 #3
Det er ikke meget du fortæller.
Men hvis du siger, at det ikke kan lade sig gøre, så er det vel sådan.
Fortsat god ag.
/ptj_11
Avatar billede henninge Nybegynder
20. august 2011 - 11:17 #4
Jeg har klaret problemet. Tak for hjælpen.
Avatar billede henninge Nybegynder
26. september 2011 - 16:37 #5
Trådern kan lukkes, da problemet er løst.
Avatar billede henninge Nybegynder
04. oktober 2011 - 19:58 #6
Jeg bliever ved med at få følgende:
Husk: At følge med i debatten, svare på eventuelle spørgsmål - og lukke spørgsmålet når du får en løsning eller selv finder et svar.
Hvordan lukkes spørgsmålet??

Henninge