Avatar billede luggi123 Nybegynder
05. august 2011 - 12:15 Der er 3 kommentarer

Prøver at instalere andet styresystem

Hej alle inde på eksperten jeg har haft en lille virus på min computer og nu prøver jeg at geninstalere Windows XP Men siger hele tiden Asms ikke fundet kan i hjælpe mig
05. august 2011 - 12:17 #1
... forventer at du bruger din/en original XP instalation CD ? OG opstarter 100% på den ?

---

Generelt ->
www.spywareinfo.dk/manualer/xp-installation.htm +
www.spywareinfo.dk/manualer/xp-installation-side2.htm +
www.spywareinfo.dk/manualer/xp-opsaetning.htm

www.eksperten.dk/artikler/1104

Altså INGEN FORM FOR INTERNETFORBINDELSE undervejs ...

Du skal have 100% styr på
* Driversoftware der passer til din Hardware
* Opdateringer + Servicepack1+2+3 + flere opdateringer fra WindowsUpdate
* Seriøst Sikkerhedsprogram + opdatering af samme
* ...
* http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/ (Diverse tillægsprogrammer)
* ...

Såååå - det er ikke bare lige gennemført på ~1 times tid; reserver >4 timer PC tid til 'øvelsen' !!! Også hvis du HAR styr på ovenstående 'detaljer' ...
Avatar billede Andyboy Nybegynder
05. august 2011 - 12:32 #2
1. Prøv en anden cd
2. Se om der er en sata driver der skal loades
3. prøv et nyere styresystem
Avatar billede 220661 Ekspert
05. august 2011 - 13:29 #3
#1 Ja det har du jo i frik erindring, med de strabadser du havde med den bærbare pc.

Fandt lige dette her om "asms":
http://support.microsoft.com/?kbid=311755

Har ikke selv oplevet denne fejl når jeg har installeret Xp de par gange jeg har gjort det