Avatar billede nph12 Nybegynder
04. august 2011 - 21:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedst og mest lige til cms og webshop system

Hej
Hvilke cms system er lettest at bruge? Jeg vil godt selv kunne kode/designe themes/templates, da jeg ikke er så meget for standard themes/templates.

Hvilken cms system har størst udvalg af moduler heriblandt webshop (med onlinebetaling)?

java script:%20void(0);
Avatar billede nph12 Nybegynder
05. august 2011 - 11:39 #1
Hvilket af følgende cms systemer er bedst drupal, wordpress eller joomla i forhold til ovenstående?
Avatar billede nph12 Nybegynder
06. august 2011 - 22:06 #2
Er der ingen som har erfaring med disse cms-systemer??
Avatar billede egmose Novice
08. august 2011 - 11:39 #3
Har ikke erfaring med nogen af ovenstående, men har stor erfaring med Concrete5, syns det er et helt kanon CMS system.

Har du få enkelte varer, er der nogen gode plugins til betaling og kurv, men må ærligt indrømme at jeg ikke tror det er skide godt til en webshop i wupti.com størrelse.

Her vil jeg mene Magento er væsentligt bedre, da det er bygget til præcist webshops :)

Ligeledes med dandomains eget webshop cms, har jeg hørt godt om :)
Avatar billede nph12 Nybegynder
09. august 2011 - 08:35 #4
egmose>> tusind tak for svar. Jeg prøver mig lidt frem med det nævnte cms systemer og webshop (kan måske bruges på et snere tidspunkt). Der hvor jeg er nu tror jeg, at jeg bare prøver at udvikle en hjemmeside selv, da cms nok er lidt overkill.

Opret et svar, hvis du vil have point.
Avatar billede egmose Novice
09. august 2011 - 08:41 #5
Det er super nemt og, hvis du selv laver en side, at integrere den i concrete5..

Så har du din egen side, i et super gennemført CMS :)
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
16. august 2011 - 22:36 #6
Hej ,
Jeg har lang erfaring med at arbejde i WordPress. Jeg kan oprette en hjemmeside efter dine behov i wordpress hvis du er interesseret.
Hilsen