Avatar billede sabumnim Novice
04. august 2011 - 11:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udsend nyhedsbrev lavet i html

Hej alle

Jeg har et lille spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe med.

Hvis jeg har et html nyhedsbrev jeg skal teste udsendelsen af, så jeg kan tjekke om det ser ordentligt ud.

Hvordan tester jeg så det, på sådan en måde at det ankommer i forskellige mail klienter?

Jeg har ikke andet software til udsendelse, så det skal helst kunne gøres på en nem og tilgængelig måde, er det muligt?

Jeg har mulighed for at uploade alle billeder til en server og dermed lave en komplet sti til billederne, så den hurdle er ude af vejen.

Håber I kan hjælpe :0)

//Carsten
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. august 2011 - 12:57 #1
Godt sted at finde hjælp: http://www.campaignmonitor.com/resources/
Avatar billede sabumnim Novice
04. august 2011 - 13:03 #2
Hej Jakobdo

Tak for linket, men så skal jeg netop ud og købe mig til en service, hvilket jeg ikke helt er interesseret i.

Det jeg gerne ville var f.eks. at være i stand til at tage min tabel baseret nyhedsbrev og paste koden ind i en email klient eller noget som gør at jeg kan sætte en række modtagere op og så sende til disse.

Men synes ikke rigtig det virker for mig :0)

//Carsten
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. august 2011 - 13:06 #3
Det var ikke det linket var ment som.
Hvis du klikker på css delen, så fortæller den netop hvilke css tags der virker hvor osv...
Men en test, det er svært.
Men er det ikke netop derfor, man "altid" laver et link til en webbrowser-baseret version?
Hvis alt ser fucked ud?
Avatar billede sabumnim Novice
04. august 2011 - 13:12 #4
Hej igen

Jo det er korrekt at jeg vil naturligvis også uploade nyhedsbrevet til websiden, men inden dette ville jeg gerne sende en tester ud på en eller anden facon.

CSS delen og de inline css styles har jeg styr på, så det er ikke problemet.

Det er mere test delen....

//Carsten
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. august 2011 - 13:16 #5
Jeg tror netop du skal købe adgang til sådan en service som de har der.
Eller også skal du installere diverse mailklienter og teste hos dig selv.
Avatar billede pstidsen Novice
04. august 2011 - 13:17 #6
Ja downloade Windows Live Mail, diverse M$'er. Prøv i de meste brugte browsere med gmail, hotmail, yahoo osv.
Avatar billede sabumnim Novice
04. august 2011 - 13:22 #7
Hej begge

Tak for forsøget guttere. Jakobdo, jeg vil tage et kig på nogle af disse services og se om det giver mig videre indblik.

Kast mig et svar, så får du dine point, da du har ledt mig mest på rette vej :0)

//Carsten
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. august 2011 - 13:28 #8
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. august 2011 - 13:38 #9
Takker for point.