Avatar billede benlis Juniormester
01. august 2011 - 18:51 Der er 4 kommentarer

problem med sorte bjælker i widescreen

Jeg har 1 24" widescreen pc skærm.
Alle programmer virker ok med fuld skærm, undtagen mi MS Train simulator, som står som 4:3 i stedet for 16:9.
Hvordan får jeg den til at køre i fuldskærm?. Der er ikke nogen muligheder i menu,en på simulatoren.
Jeg har også en MS Flight Simulator, som kører som den skal i
fuld skærm. Mystisk.
Jeg bruger Vista.
mvh
Benny Nielsen
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2011 - 18:55 #1
Du har desværre kommet til at lægge dit spørgsmål i den forkerte kategori. For at yde den bedste hjælp ville det være bedre du stiller det her: http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Skaerme/
For at afslutte denne tråd skriver du næste indlæg som svar og accepterer dette.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede chalde Seniormester
01. august 2011 - 19:32 #2
MSTS kan desværre ikke køre i widescreen (har det selv og er lige så ærgelig over det). Det er skabt før widescreen blev en realitet for alle, og der har ikke rigtigt været udviklet på det siden (desværre).
Men se: http://msts.steam4me.net/tutorials/msts_widescreen.html
Avatar billede benlis Juniormester
01. august 2011 - 19:41 #3
ok , beklager
Til chalde : det er mærkeligt, for ( jeg fik ikke nævnt det i mit indlæg )det har virket i fuld skærm, men pludselig er der de bjælker.
mvh
Avatar billede chalde Seniormester
01. august 2011 - 19:46 #4
#3 Se mit link, der står der hvordan du kan strække billedet.