Avatar billede Jeppe1 Nybegynder
31. juli 2011 - 00:37 Der er 1 kommentar

skolerelateret computerkøb - Eller Ipad???

Jeg skal til at have en ny computer, og min hovedprioritet er at den kan det som er nødvendigt på skolen, og at den derudover er holdbar. Den må også gerne kunne spille nogle spil. Den skal helst heller ikke blive alt for varm alt for hurtig.

Selvfølgelig er min første indskydelse at det skal være en bærbar. Er der nogen der har nogle forslag eller ved noget om nogle nuværende gode tilbud? regner med at give et sted mellem 4000 og 5000.

Fik så den "ekstra" tanke om en Ipad ville være en idé? Jeg er ikke særlig afhængig af computerspil, og mener man kan få diverse tastaturer til dem. Er det en dum idé - som jeg tror det er?
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
31. juli 2011 - 15:44 #1
Hvis jeg var dig ville jeg nok holde mig til en bærbar da ipad har en del begrænsninger.

Prøv at se denne: http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3837