Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. juli 2011 - 17:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pile i start menuen

I start menuen er der små piler der pejer til højre ud fra nogle af mine programmer. Hvordan fjernes disse?
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. juli 2011 - 18:03 #1
Ved at fjerne de programmer der henvises til
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. juli 2011 - 18:05 #2
Dårligeste svar til dato.
29. juli 2011 - 18:12 #3
Hvorfor skal de væk ???

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. juli 2011 - 18:14 #4
Det kan da godt være du syntes det men hvis du for eksempel tager Media Center og du har en TV tuner så ligger programvælgeren der og når den fjernes kan du ikke skifte mellem kanalerne;
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. juli 2011 - 18:18 #5
#3 Ikke for noget men i stort set alle mine spørgsmål skriver du "hvorfor" uden at komme med en løsning på problemet. Når man så forklare dig hvorfor så høre man aldrig fra dig igen. Så det kan ikke rigtigt bruges til noget. Operativ systemet er Windows 7 og det fremgår også meget tydeligt under mit brugernavn.

#4 Jeg bruger ikke Windwos media center. Alle mine programmer som jeg bruger til dagligt ligger i start menuen. Jeg har aldrig haft behov for at trykke på de pile de ligger bare og er generende.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. juli 2011 - 18:23 #6
Jeg prøvede at følge en guide til at create en key i regedit men det virkede ikke, ingen effekt. Nu prøver jeg med programmet "Ultimate Windows Tweaker". Hvis der er andre forslag/løsninger imellem tiden er de velkomne.
Avatar billede Spotgun Seniormester
30. juli 2011 - 10:01 #8
Hvis det er pilene der bl.a. viser seneste åbnede dokumenter du mener, så prøv at højreklikke på start knappen og vælg egenskaber.

Her fjerner du hakket fra "Gem og vis seneste åbnede elementer i menuen Start og på proceslinjen".
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
30. juli 2011 - 12:16 #9
#8 I start menuen er der nogle pile til højre ud fra nogle programmer. Pilene skal fjernes.

#7 Kan være mig der læser det forkert men kan ikke umiddelbart se hvad ikoner på skrivebordet har med ikoner i startmenuen at gøre.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
31. juli 2011 - 17:14 #10
Lukket.