Avatar billede Mrcd Nybegynder
26. juli 2011 - 23:02 Der er 2 kommentarer

Manuel opsætning af Wifi i Waoo router

Hej,

Waoo har leveret mig en fiberboks, og når jeg tilslutter et rj-45 kabel virker internettet fino.

Når jeg så tilslutter min trådløse router, virker internettet ikke. Kablingen fra fiberboks til router er rigtig, såå det er nok opsætningen af min trådløse router, det er galt med. Waoo skriver ingen steder, hvordan man sætter sin trådløse router op - helt sikkert fordi de hellere vil leje mig én.

Er der én der kan fortælle mig hvordan jeg skal sætte den op, for at den virker med Waoo, så kunne det være dejligt.

Mvh Carsten
Avatar billede skov_p Praktikant
27. juli 2011 - 00:13 #1
Jeg er ret sikker på at det virker hvis du nulstiller din router til fabriks-indstillinger.

Men basic er vel blot at den står til DHCP for WAN.
Selve den trådløse opsætning er uafhængig af Waoo, det er blot kommunikationen mellem router og din PC.
Avatar billede Mrcd Nybegynder
27. juli 2011 - 13:18 #2
Det prøver jeg, tak