Avatar billede mikester Nybegynder
26. juli 2011 - 07:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer er holdt op med at fungere - i Live Mail

Hejsa.

Har to Pc'ere der laver samme fejl. Når jeg har Messenger åben og vælger at oprette en ny mail i Windows Live Mail kommer jeg ind i indbakken, når jeg så trykker "NY" - så opstår ovenstående fejl.

Jeg har prøvet at fjerne/opdatere såvel Java og Flash.

Windows 7
Internet Explorer 8+9

Den ene har gjort det før, for en lille måned siden - menjeg kan ikke huske løsningen......
26. juli 2011 - 09:24 #1
PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mikester Point ude: 620 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede mikester Nybegynder
26. juli 2011 - 09:41 #2
Hmmm..... Efter at ha søgt en hel del - uden deciderede løsninger, har jeg nu i IE vinget af i "Active X Filtrering".

Det ser umiddelbart ud til at have løst problemet på begge maskiner!
Avatar billede mikester Nybegynder
26. juli 2011 - 10:04 #3
Men ikke optilmalt! BUMP!
Avatar billede mikester Nybegynder
26. juli 2011 - 10:45 #4
Nej - det løser problemet mht. messenger, men så virker Java ikke i IE!
26. juli 2011 - 11:36 #5
(Andre i denne tråd ?)
Avatar billede mikester Nybegynder
26. juli 2011 - 13:16 #6
LØSNING FUNDET!!!!

Det var Microsoft Silverlight! Kunne se at plugin'en crashede i Chrome - fjernede så silverlight - og nu virker det!