Avatar billede clausito Seniormester
25. juli 2011 - 17:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Måske besvaret - bedste laptop til maks 5 - 6000 kr

Min stationære pc er blevet meget træt og vil nu investerer i en laptop - behøver ikke være en Ferrari, men bare en alm peugeot 206

Den må max koste 5 til 6000 og da gerne billigere

Skal ikke bruges til spil, men arbejde med foto og især Photoshop (amatørplan)- vil og gerne udnytte Nero10 bedre

Måske lidt film redigering men bare med windows movie maker

Vil have 4GB Ram, men harddisk er lige meget da jeg har flere eksterne harddiske, hvor jeg lægger større jobs over

Prøvet at Google, men en umulig opgave, da de fleste oplysninger er gamle

Jeg er gået død i at finde test osv osv, så måske kan I hjælpe
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
31. juli 2011 - 16:01 #1
Avatar billede clausito Seniormester
06. august 2011 - 08:24 #2
Endte med at købe en ganske alm Medion fra ALDI