Avatar billede Noggy Nybegynder
24. juli 2011 - 01:44 Der er 4 kommentarer

VISTA Problem ved opstart af Dreamweaver

Hejsa eksperter.

Jeg har for nyligt downloadet Adobe Dreamweaver i en prøve version, for at se om det var noget for mig. Da jeg så efter en god halv time, var færdig med at downloade og installere programmet, åbnede det, startede den som normalt, og jeg skulle vælge hvilke filer programmet skulle understøtte osv., holdte det op med at fungere.
Så prøvede jeg at starte det igen, men kun, den der loading screen kom, intet andet skete, uanset hvor mange gange jeg prøvede.

Min bærbar computer kører, som sagt på Vista. For andet information, skriv venligst nede. :)

- Tobias
24. juli 2011 - 10:06 #1
HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede jjbirk Nybegynder
24. juli 2011 - 10:08 #2
prøv at køre programmet som adminisrator og se om det ikke hjælper
Avatar billede Noggy Nybegynder
24. juli 2011 - 12:49 #3
Det hjælper desværre ikke.
Avatar billede dytti Novice
21. november 2011 - 11:22 #4
Du skulle vel ikke tilfældigvis være den lykkelige ejer af en Acer computer?

Hvis det er tilfældet, skal du gå ind i "Kontrolpanel - Programmer og Funktioner"
Her skal du fjerne ALLE Acers såkaldte hjælpe, opdatering, og sikkerheds programmer.

Med andre ord - Hvis der står "Acer" så fjern det.
Der er en konflikt mellem Dreamweaver og Acer eDataSecurity Management.