Avatar billede hans01 Nybegynder
22. juli 2011 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

er ikke helt klar over overskriften

Jeg har lavet en mock up af min hjemmeside i photoshop cs3 og er kommet til at beskære en topmenu og fået denne gemt. nu er det sådan at hele siden 's lag er intakt, men kan jeg få siden vist igen eller skal jeg begynde forfra? håber det er forståeligt.
22. juli 2011 - 14:25 #1
Tanke:

[Ctrl] [z]

for "fortryd foregående handling" ?

Hvis du stadig er inde i 'dokumentet' !!!
Avatar billede webweaver Praktikant
22. juli 2011 - 15:43 #2
Der findes en hel historie-liste i Photoshop, hvor du kan gå frem og tilbage? Ctrl + z virker også, for at gå 1 trin tilbage.
Hvis du har gemt filen og lukket den ned, så er history tabt og du må selv rette fejlen fysisk, ved at designe topmenuen igen ...

Du nævner det som om det hele ligger i ét lag.
Du har vel tegnet det i flere lag? Medmindre det er noget du har taget et screenshot af eller sådan noget ...
Avatar billede hans01 Nybegynder
22. juli 2011 - 18:46 #3
det hele ligger på en masse lag.
jeg har lukket filen ned, så jeg kan ikke gå tilbage.
Avatar billede webweaver Praktikant
22. juli 2011 - 19:00 #4
Så må du nok lave det om.
Avatar billede hans01 Nybegynder
24. juli 2011 - 17:29 #5
ok jeg havde håbet at undgå det, å på med vanten, smid lige et svar. takker mange
Avatar billede webweaver Praktikant
24. juli 2011 - 22:22 #6
God arbejdslyst. Så ved du det i hvert fald til en anden gang.