Avatar billede jskmail Nybegynder
22. juli 2011 - 13:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Iphone 4 som modem

Jeg har en Iphone 4 som jeg ønsker at bruge som modem. Jeg har fundet frem til hvordan den skal sættes op, men selve punktet INTERNETDELING er IKKE på min telefon. Hvordan pokker får jeg det punkt frem??? Jeg har haft telefonen en måneds tid og er på itunes og så videre. Hjælp søges
Avatar billede jskmail Nybegynder
22. juli 2011 - 13:37 #1
Skulle måske lige tilføje at jeg har abonnement hos telmore hvis det har nogen betydning.
Avatar billede venturer Nybegynder
22. juli 2011 - 13:45 #2
Hej jskmail.

Hvis punktet slet ikke findes, så KAN det skyldes en begrænsning i dit abonnement. Jeg har dog aldrig hørt om at dette er tilfældet herhjemme, kun i udlandet. Prøv evt. at kontakte Telmore kundeservice.

/Venturer
Avatar billede haverslev Novice
22. juli 2011 - 14:49 #3
Du skal have minimum software opdatering 4.3.3 på din iphone 4

http://support.apple.com/kb/HT4517?viewlocale=da_DK&locale=da_DK
Avatar billede jskmail Nybegynder
22. juli 2011 - 17:37 #4
har version 4.3.4 på min iphone.
Jeg talte faktisk med telmore før jeg skrev ind, for at høre om det kunne lade sig gøre og de sagde ja, men så kunne jeg ikke finde den internetdeling og det kan jeg stadigvæk ikke.

Men nu googlede jeg lige selv lidt igen og fandt den her så vupti
nu har jeg den...

http://www.iphonecafe.dk/index.php/internetdeling/

haverslev læg et svar, du var trods alt tættest på.
Avatar billede haverslev Novice
22. juli 2011 - 18:10 #5
Svar :-)
Avatar billede jskmail Nybegynder
22. juli 2011 - 18:38 #6
Super og det funker nu:0)
Avatar billede jskmail Nybegynder
22. juli 2011 - 18:40 #7
UPS hvad sker der her, gør jeg noget forkert, det er jo mig selv jeg kommer til at give point og det var da ikke meningen....
Avatar billede haverslev Novice
22. juli 2011 - 21:48 #8
glemte at srive det svar ;-)