Avatar billede unknown_someone Juniormester
22. juli 2011 - 09:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Enkelte sider vises ikke korrekt

Min Internet Explorer har de sidst par dage haft problemer med at vise enkelte sider. HTML hentes korrekt men hverken styleesheet, billeder eller javascript loades og derfor får jeg bare en helt hvid side med en masse uorganiseret tekst og links.

Jeg har prøvet at nulstille Internet Explorer uden nogen forskel, til gengæld virker siderne fint i Firefox så det er hverken i firewall eller antivirus problemet ligger. Det eneste fællestræk jeg kan finde for de meget få sider der ikke fungerer er at de henter billeder osv fra et andet domæne end sit eget. Det drejer sig blandt andet om siderne stackoverflow og holdet.

Hvad er der lige sket med min Internet Explorer og hvordan kommer jeg "tilbage"?

Win7 og IE9.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juli 2011 - 09:43 #1
Gå i kontrolpanel programmer og funktioner fjern alt med Java og Adobe flashPlayer. hent de nyeste. http://www.java.com/en/download/index.jsp
http://get.adobe.com/dk/reader/
når Adobe Reader er instaleret kæmmer der en ny side op hvor de resterende Flash og andre Adobe programmer kan hentes.
Avatar billede unknown_someone Juniormester
22. juli 2011 - 09:53 #2
hvad har java og flash med problemer i javascript og css at gøre?
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juli 2011 - 10:03 #3
Jeg kan ikke ud fra din beskrivelse se andet end at det måtte være de samme problemer som andre også have fået efter instalationen af IE9. og i starten skrev Adobe at flash ikke virkede i 64Bit dette er dog rettet nu.
Avatar billede unknown_someone Juniormester
22. juli 2011 - 10:16 #4
Sidder ikke ved maskinen nu men det skader da ikke at prøve. IE9 har ellers fungeret uden problemer lige fra den blev frigivet til altså for et par dage siden på de her få specifikke sider. Både nemid, java, og flashspil fungerer ellers fint i IE9.
Avatar billede unknown_someone Juniormester
25. juli 2011 - 10:28 #5
Har nu prøvet at fjerne java og flash uden at det gjorde nogen forskel. Jeg endte i stedet for at køre en systemgendannelse, gennemgå med hijackthis samt køre virus- og malwarescan og det har løst problemet.