Avatar billede TheFlatMaster Nybegynder
20. juli 2011 - 22:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemer med wnda3100v2 usb netværks adapter

har brugt adapteren i meget lang tid nu og det har virket fint indtil nu.
de seneste dage har det været sådan at, det bugger hele tiden.
hver gang det gør det kan jeg ikke gøre noget med hjemmesider eller nogle spil, jeg kan godt være på skype og hamachi bare ikke så meget andet.
for at få det til at virke igen skal jeg deaktivere det og aktivere det, og så virker det et lille stykke tid indtil jeg skal gøre det igen. jeg har prøvet at installere den nyeste driver men det virkede ikke.
hvad skal jeg gøre for at få det til at stoppe med gøre sådan, tak på forhånd.
ps: forbindelsen er fin både til boksen og fra boksen, det er netværks kortet der er mærkeligt
Avatar billede thov Forsker
20. juli 2011 - 23:17 #1
Måske er der et fjumrehoved i nærheden, som har installeret et netværk som generer dit (Kører på samme kanal).

Find ud af hvad der rører sig i 'æteren' omkring dig, med InSSIDer
http://www.metageek.net/products/inssider/

Der skal helst være to kanalnumre mellem dit og de andre netværk. Lader det sig ikke gøre (Alt optaget), så sørg for at komme længst væk fra det kraftigste signal.
Avatar billede TheFlatMaster Nybegynder
21. juli 2011 - 17:54 #2
ups kortet virker helt fint nu, da jeg tændte min computer efter at have slukket den virkede det igen, muske virkede driver først efter restart.