Avatar billede in2web Nybegynder
20. juli 2011 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kreditkort på Dandomain webshop

Hej,
jeg skal have implementeret en kreditkort løsning fra worldpay.com, på min Dandomain webshop. Er der nogen som har erfaring med Dandomain, og kan programmere en løsning til dette?

- Lars
Avatar billede noob2003 Nybegynder
21. juli 2011 - 11:34 #1
tja ifølge deres hp har de det modul du søger ( tilføjes mod betaling)

http://www.dandomain.dk/produkter/webshop-moduler.html

se efter
WorldPay
Giver mulighed for at modtage betaling via kreditkort i shoppen. Understøtter Visa, Eurocard og MasterCard, samt gængse internationale korttyper.

    Bemærk! Kræver indløsningsaftale med WorldPay (WorldPay.com)
    Oprettelse af indløsningsaftale med WorldPay supporteres IKKE af DanDomain A/S. For yderligere information omkring aftalen, kontakt da WorldPay herfra Worldpay
Avatar billede in2web Nybegynder
21. juli 2011 - 11:54 #2
satme om du ik har ret. Ufatteligt at de ikke oplyser om det, når man ringer ind og spørger hvem de understøtter... Nå men tak for svaret! :-)
Avatar billede in2web Nybegynder
21. juli 2011 - 11:55 #3
Du må gerne få point, hvis du vil ligge et svar!
Avatar billede noob2003 Nybegynder
21. juli 2011 - 12:05 #4
ta du bare dem selv
Avatar billede in2web Nybegynder
23. juli 2011 - 15:22 #5
tak