Avatar billede Sonni1980 Nybegynder
19. juli 2011 - 20:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Moviemaker MP4 convertering

Spørgsmålet har været stillet herinde før, ligesom den også figurerer i andre debatter.. Mine MP4-filmklip fra mit Sony Cybershot vil ikke funge sammen med med Windows Moviemaker.

Der spørges derfor efter gratis converterings-programmer, og AVS4YOU er det der synes at være løsningen. Det har jeg også brugt, og ja filmen bliver converteret og det fungerer. Men det er jo ikke helt gratis? Jeg vil gerne se filmen uden det vandmærke i midten af filmen, der informerer om at det er et uaktiveret program, som man skal betale for at aktivere..

Så gratis er det ikke. Ihvertfald ikke optimalt. Så nu spørger jeg: Er der nogen steder det er muligt at convertere filen gratis, så den er til at se 100% fri for diverse text??
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 21:46 #1
Der er MANGE gratis derude i cyberspace. Det handler om at google godt :) SUPER er er godt program. Du kan downloade det her: http://www.erightsoft.com/SUPER.html
Guide til download (det er lige at finde de rigtige links): Nede i bunden trykker du "Start Downloading SUPER ©". Find hvor der står ""SUPER © is a FREE Multimedia software to download and use" og tryk på "download and use". Til sidst skal du nede i bunden trykke "Download SUPER © setup file"
Avatar billede Simon14 Nybegynder
19. juli 2011 - 21:48 #2
oxelon converter... den her opensource og helt gratis
Avatar billede Simon14 Nybegynder
19. juli 2011 - 21:48 #3
ups glemte at skrive som et svar
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 21:59 #4
hvis vi gør det sådan, så smider jeg også svar :)
Avatar billede Sonni1980 Nybegynder
19. juli 2011 - 22:20 #5
Takker for hjælpen... Det ser sgu nu noget indviklet ud, det Super i forhold til det andet der jeg plejede at bruge? :)
Avatar billede Sonni1980 Nybegynder
19. juli 2011 - 22:23 #6
Hov.. det var altså ikke fordi Stidsen, der, ikke måtte få point.. jeg er vist ikke så ferm til det her computerhalløj.. sorry :)
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 23:16 #7
nånå. Ja, SUPER i super er der MANGE indstillinger, men man behøver slet ikke at bruge dem. Standardindstillingerne er OK. Der findes også et andet program som hedder aTube Catcher. Det kan konverete film og musik, download film og sange fra YouTube (ADVARSEL: DET ER ULOVLIGT!), optage hvad der sker på skærmen, optage lyd m.m.

Et yderst nyttigt program!
Avatar billede Simon14 Nybegynder
19. juli 2011 - 23:29 #8
? hvad mener du
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 23:39 #9
Altså aTube Catcher er et andet program som også kan det ønskede plus en masse ekstra. Du kunne også tage et kig på det :)

PS: det med point. Du skal hakke begge kasser af :) Så får vi begge point ;)