Avatar billede saku Nybegynder
02. august 2001 - 00:42 Der er 35 kommentarer

Hjælp til hjemmeside design

Jeg har brug for hjælp til forsiden på min kommende Counter-Strike klan side. Jeg har en del undersektioner så der skal være rimeligt med plads i menuen, en header hvor der står Team-AvK.dk, og ude højre margen skal der være plads til en del små bannere.
Avatar billede maydk Nybegynder
02. august 2001 - 01:35 #1
Er det noget du vil betale for?
Avatar billede jkmedia Nybegynder
02. august 2001 - 01:56 #2
smid lidt flere points i og jeg kigger på det!!!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. august 2001 - 02:01 #3
Jeg er ville at hjælpe for 300-400 point...afhænger dog af hvad det er...
Avatar billede slpdk Nybegynder
02. august 2001 - 10:06 #4
Er det grafik til din side du mangler, eller er det i selve web-opsætningen - html?
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
02. august 2001 - 10:40 #5
Jeg vi gerne prøve, men kan du forklare det lidt nærmere?
Avatar billede saku Nybegynder
02. august 2001 - 13:32 #6
ok nu har smidt all de points i jeg har håber det er nok nå men jeg vil gerne bare have lavet forsiden altså med en header hvor der står:
Team-AvK.dk resten står deroppe men hvis der er noget jeg ikke har fået med så sig det endelig

slpdk >det er html jeg mangler
Avatar billede saku Nybegynder
02. august 2001 - 16:16 #7
maydk >nej jeg vil ikke betale $$$$$ men point
Avatar billede zeromaster Nybegynder
02. august 2001 - 23:26 #8
saku - Det er iorden.. Jeg går i gang med det samme :-)

Du skal ikke have et banner eller noget vel ? Kan nemlig ikke finde ud af at lave bannere/logoer..
Avatar billede zeromaster Nybegynder
02. august 2001 - 23:29 #9
Gør det noget hvis \"scrolleren\" går lidt ud over siden?
Avatar billede zeromaster Nybegynder
02. august 2001 - 23:29 #10
Eller hvis man kan kalde det sådan her.. Om det gør noget om det bliver \"bredt\" ?
Avatar billede zeromaster Nybegynder
03. august 2001 - 00:23 #11
Men jeg skal nok prøve, om jeg kan lade vær med det.. Men jeg kan ikke love noget :-)
Avatar billede zeromaster Nybegynder
03. august 2001 - 01:08 #12
Så er jeg færdig.. Jeg håber du kan bruge det, det kan godt være du ikke kan se det, da min storebror skal på, og jeg ved ikke hvornår han logger af.. :-(

Men ellers kan du se det i morgen..

Jeg har gjort sådan, så du kan have nogle \"partnere\" i højre side, og i venstre side : En menu, og i midten : Nyheder, eller hvad du nu vil have der..

Håber du kan lide det :

http://62.242.22.110/Eksperten/Team-Avk/
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
03. august 2001 - 10:40 #13
Jeg ville bare lige høre om det var noget du syntes om inden jeg gik igang:

www.games-net.dk
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
03. august 2001 - 10:42 #14
du skal ikke tage dig af de diverse fejl...

bare designet ikke!
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
03. august 2001 - 12:43 #15
Her er et forslag. Tag dig ikke af banneren det var bare noget jeg smækkede hurtigt sammen...

www.games-net.dk/eksperten/cs/index.htm
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
03. august 2001 - 12:45 #16
Jeg ved godt der er en pixel grafik i bunden af hver banner. den kan jeg hurtigt rette jeg gider bare ikke at uploade det hele en gang til!
Avatar billede saku Nybegynder
03. august 2001 - 15:48 #17
gamer dk > jeg kan godt lide det men kan du ikke skifte farverne til noget der ligner dette:
http://www.planetunreal.com/infiltration/

zeromaster > prøv at lave en header det tror jeg ville hjælpe ellers meget flot
Avatar billede zeromaster Nybegynder
03. august 2001 - 16:22 #18
Eherm.. Det kan godt være det lyder lidt dumt, men hvad er en header? *G*
Avatar billede saku Nybegynder
03. august 2001 - 18:57 #19
Det er en form for overskrift bare med lidt mere fancy skrift og farver feks. Team-AvK.com

gamer dk > forresten på din header vil du så ikke skrive Team-AvK.com
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
04. august 2001 - 12:06 #20
jeg kan prøve men du får den nok først imorgen
Avatar billede zeromaster Nybegynder
04. august 2001 - 13:58 #21
saku - Har du gemt det design , som jeg lagde ud, da jeg nemlig er ovre hos en af mine venner, og det design som jeg lavede lå nemlig på min WebServer... :(
Avatar billede saku Nybegynder
04. august 2001 - 17:54 #22
zeromaster > nej det har jeg ikke
Avatar billede zeromaster Nybegynder
04. august 2001 - 18:09 #23
saku - Okay.. Hvordan så designet ud ?, så kan det være at jeg kan lave det igen :-)
Avatar billede saku Nybegynder
04. august 2001 - 20:06 #24
zeromaster > det kan jeg da ikke lige forklare dig
Avatar billede zeromaster Nybegynder
04. august 2001 - 22:59 #25
Okay... Så må jeg bare vente til jeg kommer hjem..
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
06. august 2001 - 13:11 #26
Du kan bruge det gamle link når min server virker igen!
Avatar billede saku Nybegynder
06. august 2001 - 22:40 #27
gamer dk>jeg kan ikke komme ind og se det hvornår regner du med at din server virker igen :-)
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
07. august 2001 - 15:15 #28
NU!!!
Avatar billede zerohero Nybegynder
07. august 2001 - 20:46 #29
Hej Saku prøv at gå ind på min side og se, hvad jeg kan lave (om det er noget lign. du gerne vil have). Den er dog ikke færdig endnu - det er kun \"Development\" og \"3d Center\" der er lagt noget ind på. (og så er der nogle små bugs\")

ZeroHero

www.electronicbugs.org
Avatar billede zerohero Nybegynder
07. august 2001 - 20:47 #30
Avatar billede saku Nybegynder
08. august 2001 - 23:05 #31
zeromaster > det er virkeligt flot zeromaster sådan noget kunne jeg godt tænke mig :-)

Gamer dk > jeg er også vild med dit:-)

hvilket skal jeg vælge....
Avatar billede saku Nybegynder
11. august 2001 - 19:57 #32
Gider i ikke at svare
Avatar billede johannielsen Nybegynder
11. august 2001 - 20:04 #33
Giv pointene til den ene, og brug det andet...så bliver de begge belønnet...
Avatar billede zeromaster Nybegynder
12. august 2001 - 16:43 #34
saku  - Du kan jo bare acceptere vores begge to\'s svar.. Det er mest rimeligt :-)
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
18. august 2001 - 13:57 #35
Du kan oprette et spm i \"fri debat\" og spørge dem hvilket de syntes er pænest!!!