Avatar billede blacks Mester
18. juli 2011 - 16:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skiftende billeder på hjemmesiden

Mit spørgsmål går faktisk på hvordan man får en skiftende reklame som på denne side med Børnenes IT-fond hvor der skiftes side hele tiden. Jeg kan godt lave en lille film og vise frem, men dette vil bevirke at det er samme startbillede hver gang, og selv om jeg har sagt Invisible til media Playeren, så vises medieafspilleren alligevel. Det jeg gerne vil er 20 - 30 billeder der i et passende tempo vises en for en på siden, og starter forfra hvis man forbliver på siden.

Benytter Expression Web 3.
Avatar billede kjeldsted Novice
18. juli 2011 - 16:42 #1
Skal du bruge hjælp til at programmere en løsning i JavaScript, jQuery, flash eller hvad er det præcis du vil have fra os?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
18. juli 2011 - 16:55 #2
Tag et kig på:

http://www.themeflash.com/30-powerful-jquery-slideshow-sliders-plugins-and-tutorials/

Og se om noget af det falder i din smag, det er jQuery (javascript) der bruges til at skifte mellem billederne
Avatar billede blacks Mester
18. juli 2011 - 17:58 #3
Tror det var noget alla det heinzdmx henviser til. Vil lege lidt med den.
Avatar billede blacks Mester
02. august 2011 - 18:56 #4
Det jeg efterlyste var en GIF maker har jeg fundet ud af.
Avatar billede wellness_guiden Nybegynder
16. januar 2012 - 12:55 #5
Jeg tænkte på om man ikke kan lave det i html5?
Avatar billede kjeldsted Novice
16. januar 2012 - 16:19 #6
#5
Som skrevet i #1 kan du gøre det med JavaScript...