Avatar billede emilbm Nybegynder
18. juli 2011 - 10:52 Der er 16 kommentarer

Feedback på hjemmeside

Hej folkens, jeg ville høre om i ville være så flinke at bruge 5 min på at fortælle hvad i syntes om min hjemmeside, hvor vi laver reparationer af iPhone (hvad er dårligt og hvad er godt)
Hjemmeside: http://www.ifixphone.dk
Avatar billede kjeldsted Novice
18. juli 2011 - 11:52 #1
Måske skulle du starte med at vende tilbage til: http://www.eksperten.dk/spm/942050 inden vi begynder at gentage os selv.
Avatar billede pstidsen Novice
18. juli 2011 - 11:54 #2
Fin og enkelt side.

Nogle ting som du burde overveje at rette:

Det store billede med før--->post-->ifixphone--->efter skal have en anden baggrundsfarve, så det er nemmere at se de hvide bogstaver i iFixPhone.

Når man trykker på f.eks. Reparation af iPhone 3gs ville det være godt hvis den gik på på priser siden og samtidig hopper ned til 3gs. Det kan gøres med bogmærker. Se her hvordan: http://www.html-info.com/bogmaerke-i-html.html

Hvorfor skal man både have mulighed for at sende mail via form på siden og via eget mailprogram? Synes du skal droppe den med mailto: i højre side, da det så ikke er sikkert at folk husker alle informationer. I stedet kan du jo linke til kontakt siden ;)
Avatar billede kjeldsted Novice
18. juli 2011 - 12:20 #3
Og desuden. Har du fået tilladelse til at benytte billedet?
Eller er det http://iphonerepairme.com/?i=5 der har stjålet det fra dig?
Avatar billede emilbm Nybegynder
18. juli 2011 - 20:35 #4
tak for svaret pstidsen, kigger lige på de forskellige ting.
undskylder hvis jeg har gjordt dig lidt sur kjeldsted :/
Avatar billede kjeldsted Novice
18. juli 2011 - 21:31 #5
Næ. Ved ikke om jeg som sådan er sur. Jeg undre mig bare over at du spørger os hér: http://www.eksperten.dk/spm/942050 Og så uden det ser ud til at du har taget nogle af tingene til dig spørger du så igen. Det var sådan set bare fordi der vel ikke var nogen grund til at pointere de samme ting endnu engang ;)

Og #3, var sådan set ment for din egen skyld, idet man skal passe på med at undervurdere copyright loven.
Avatar billede emilbm Nybegynder
19. juli 2011 - 11:31 #6
Kan godt se hvad du mener med billedet, men det er bare et billede som bliver brugt af mange og jeg regnede det lidt som et billede man godt kunne tage. Men hvad syntes du, er jeg nødt til at lave mit eget?
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 12:36 #7
Helt efter bogen skal du skriv til ejeren af siden om du må benytte det. Hvis du ikke må det, må du finde en anden side hvor der er noget lignende og spørge om det er OK der. Hvis du ikke kan finde det et sted, så må du lave dit eget.
Avatar billede kjeldsted Novice
19. juli 2011 - 22:11 #8
Jeg synes præcis som pstidsen skriver. Der er desværre ret mange der ser MEGET let på copyright regler hvad angår alt fra billeder til musik, video, tekst. Men det er bestemt noget man skal passe på med. Også selvom andre gør det. Det er den sædvanlige "Jamen, de andre gør det jo!". Ja. Men derfor er jeg ikke bleve massemorder endnu, bare fordi andre har gjort det.

Enten skal du spørge ejeren (og sørge for at have en skriftlig aftale), selv lave et, eller få en anden til at lave det til dig.
Avatar billede mobilpriser- Nybegynder
21. juli 2011 - 14:51 #9
Det er en fin side. Du bør dog har firma/virksomhedsoplysninger på. Er priserne med / uden moms. Det virker ikke troværdigt som det er nu (selvom jeg gætter på det er et hobbyprojekt).
Avatar billede mikaelch Novice
21. juli 2011 - 17:46 #10
højre menu ryger noget af tekst ind i baggrund altså 2 farver gør det lidt svære at læase end nødvendigt er .

produkter forklares med længere forklaringer underbygges ved en interne links på siden, det er der ikke på siden.

alt går videre til kontakt form der mangler derved viden på siden omkring mere hvad du levere

jeg gider ikke vente på svar altid , derfor vigtigt der er en del info
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 19:08 #11
højre menu ryger noget af tekst ind i baggrund altså 2 farver gør det lidt svære at læase end nødvendigt er .
Ikke her.
Avatar billede Uniku Nybegynder
27. juli 2011 - 22:47 #12
Dejlig enkel hjemmeside, og det er ment på en positiv måde. Men I skulle stærkt overveje at begynde at at tage kort, både for at gøre det nemmere for kunderne, men det giver samtidig kunderne tryghed og Jer flere kunder...
Avatar billede pstidsen Novice
27. juli 2011 - 23:00 #13
Tanke: Ville det ikke være smart hvis man kunne sende et billede via. kontaktformularen?
Avatar billede PhillipDyhrHobbs Nybegynder
25. oktober 2011 - 13:21 #14
Hello,
Here is the video feedback I made you:
http://www.youtube.com/watch?v=LImfD3yoxTw

--
Best Regards,

Phillip Hobbs
CEO of
Your Virtual Ninja
Black-Belts at solving your online business problems
http://www.your-virtual-ninja.com
--------------------------------
Follow Us On Twitter
http://twitter.com/urvirtualninja
--------------------------------
Find Us On Facebook
http://www.facebook.com/pages/Your-Virtual-Ninja
--------------------------------
Read Our Blog
http://www.your-virtual-ninja.com/blog

Get our FREE Ebook on Virtual Lifestyle Design
http://www.your-virtual-ninja.com/subscribe/

This message is private and confidential. Please inform us if you have received this message in error and remove it from your system.
Avatar billede PhillipDyhrHobbs Nybegynder
25. oktober 2011 - 13:23 #15
Whoops! it looks like I made a mistake with my signature on the last post sorry for that
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 17:49 #16
Hi...

Nice you take the time to provide feedback. It's just too bad that your feedback is as bad as your thoughts about the website. It doesn't MATTER ANYTHING to make a video where you just smear a page. Come with some constructive criticism, the Web administrator can use to make his site better. You doesn't help him then you say it's crap!

Btw, this forum is Danish and therefore should be discussed in Danish..