Avatar billede gimigting Nybegynder
16. juli 2011 - 20:14 Der er 7 kommentarer
Avatar billede pstidsen Novice
16. juli 2011 - 20:20 #1
Den sidste til 4999 er bedst til prisen.
Avatar billede nissen2630 Novice
16. juli 2011 - 20:21 #2
Ville nok tage den fra game-station.

Men tag lige et kig her på denne side. http://www.topdata.dk/
Der er flere gode tilbud på denne side.

Hvis man se på generelle test af processor ville jeg også holde mig til en Intel. Men det er jo smag og behag.
Avatar billede gimigting Nybegynder
16. juli 2011 - 20:22 #3
sikker den fra mm vission har et langt bedre grafikkort, men dog ringer cpu
Avatar billede gimigting Nybegynder
16. juli 2011 - 20:27 #4
hvad med den fra komplett?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juli 2011 - 20:30 #5
du vil ikke handle med MM - de skriver

"Fortrydelsesret
Fortrydelse af et køb kan ske indenfor 14 dage efter modtagelse (dog 8 dage ved køb i vores butik). Det er kunden selv der betaler for returfragten til os. Købet kan fortrydes ved at nægte modtagelse af varen, ved at overdrage varen til postvæsenet eller ved at returnere varen i vores butik."

og del selvom lovgivning siger
"14 dages fortrydelsesret
Du har som udgangspunkt 14 dage til at returnere din vare købt på nettet, hvis du fortryder. Bare du ikke har brudt forseglinger på for eksempel elektroniske produkter. Fristen starter den dag du modtager varen. Tilbagesender du varen inden for 14 dage - eller undlader du helt at hente den på posthuset - har du ret til at få dine penge retur (inkl. forsendelsesomkostninger og gebyrer) uden anden begrundelse end at du bare har fortrudt..."

så du skal ikke betale for returfragt... Det er ikke muligt at aftale noget, der stiller køber ringere end loven.
Avatar billede gimigting Nybegynder
16. juli 2011 - 20:34 #6
nej okay, men er den fra komplett helt udelukket (;?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2011 - 10:43 #7
komplett er (når ram og bundkort opdateres hos game-station) jo til samme pris, og den ser lidt bedre ud - så det ville være mit valg blandt disse.